Lakier Golden Rose Holiday 69.

Witajcie kochani!

O tym, że mam sporo lakierów, to już pewnie wiecie. 
O tym, że lubię te piaskowe, też już pewnie wiecie. 
O tym, że kocham kolor fioletowy, zapewne również wiecie.
Ale o tym, że Golden Rose połączyło dwie ostatnie cechy, i oczarowało Paulinę, już raczej nie wiecie!

Tak, tak. Po moim pierwszym lakierze z serii Holiday, i tym samym, pierwszym "piaskowcu", wiedziałam że na tym jednym się nie skończy.
Pewnego, pięknego dnia, wpadłam (zupełnie przypadkiem!) do sklepu Golden Rose, a tam, zaraz przy wejściu, czekał na mnie ON:

(flesh + sztuczne światło)

To Pan, Pan Piasek, z nowej kolekcji, w pięknym liliowym kolorze, z dodatkiem iskrzących się drobinek... Ech, no zakochałam się!
Jak zwykle, nie pytając się Pana o zdanie, wzięłam go ze sobą do domu, a następnie czyniłam swą powinność. ;))

(sztuczne światło)
(flesh)
(bez flesha)
(flesh)
(flesh)

Oj jakież było moje zdumienie, kiedy okazało się, że moja sześćdziesiątka-dziewiątka:
  • pięknie komponuje się z bladym odcieniem mojej karnacji, 
  • niesamowicie iskrzy, przy najdelikatniejszym świetle, 
  • i chyba również przywiązał się do mnie, ponieważ trwał ze mną bite 8 dni! (Rekordzista :D)

Tako też głoszę: Znalazłam lakier, który staje się częścią mojej osoby, a przy okazji odkryciem lakierowym roku 2013!

Podoba Wam się?  Może również macie swój ulubiony piasek? (prócz tego nad morzem :P)
Piszcie koniecznie!


A jeśli chcecie być na bierząco, to zapraszam Was na FACEBOOK'A.

P.S.: Paznokcie nie rosną mi tak szybko, zdjęcie jest z początku września - jeszcze przed ścięciem. (:<)
P.S.2: Mam nadzieję, że podoba Wam się nowy wystrój bloga... Fioletowy. :D

Komentarze

  1. Super lakier, jest śliczny mam zamiar kupić jakiś piaskowy ale jak na razie nie mam okazji wejść do sklepu.
    zapraszam do siebie :)
    http://themysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten odcień. I o tyle, o ile nie lubię za bardzo piasków, to ten mnie mega zauroczył!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz śliczne długie pazurki<3 kolor... jak dla mnie cudo, uwielbiam takie odcienie:)) ojj chyba bd musiała zaopatrzyć się w ten lakier bo bedzie mi sie po nocach śnił:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny piasek ;) Chociaż ogółem skusiłam się tylko na jeden lakier z tej serii Golden Rose. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam się z lakierami piaskowymi tego jeszcze nie mam ale wygląda genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow przepiękny ten piasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier może nie zupełnie w moim guście. Bardziej by mi się podobał gdyby nie był to brokatowy tylko matowy piasek :)
    Boże, ale Ci pazury urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz pazurki, zaraz popatrzę jak je skróciłaś, bo jestem u Ciebie pierwszy raz :)
    Piasek bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, ale cudny! *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, ale wydaje mi się, że jako nie piaskowy podobałby mi się dużo bardziej. :D
    ~Jej, jej, przez Ciebie tęsknie do moich długich paznokci. :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodki! ;)


    http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam ani jednego lakieru piaskowego ale jak będę w Polsce na pewno się to zmieni ! :)
    Dawno nie widziałam tak cudownego koloru , jestem pod mega wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, choć nie wiem czy dobrze bym się z nim czuła na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny lakier ;] masz cudowny kształt paznokci .pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Wo jaki piekny ! A jakie paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tą serię (kiniasek.wordpress.com/2014/01/29/co-jest-na-moich-paznokciach-whats-on-my-nails/)
    a ten kolorek naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDNY kolor, paznokcie masz śliczne zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDNY kolor, paznokcie masz śliczne zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDNY kolor, paznokcie masz śliczne zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  21. CUDNY kolor, paznokcie masz śliczne zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDNY kolor, paznokcie masz śliczne zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDNY kolor, paznokcie masz śliczne zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  24. CUDNY kolor, paznokcie masz śliczne zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  25. CUDNY kolor, paznokcie masz śliczne zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  26. CUDNY kolor, paznokcie masz śliczne zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  27. CUDNY kolor, paznokcie masz śliczne zadbane.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜