Cappuccino ze złotem - Golden Rose 107.


Jakoś te GR mną ostatnio zawładnęły. :)
Odkąd stałam się szczęśliwą posiadaczką SaheVite, nie stresuję się czasem wysychania lakieru.
Jako że te z Golden Rose, nigdy nie wysychały mi szybko - rzadko po nie sięgałam.
Teraz się to zmieniło i sądzę, że stanę się stałą bywalczynią w sklepach tej firmy, ponieważ mają baaardzo dużą gamę kolorystyczną i niewielkie pojemności, które da się zużyć na luzie i nie znudzić odcieniem lakieru w między czasie.
Duży + za to. 

Lakier, który dzisiaj chciałam Wam pokazać, jest ze mną od ponad roku i nie wiem jakim cudem nie gościł jeszcze na blogu. 
Kolor jest śliczny i ciężki do oddania na zdjęciach, jednak starałam się jak mogłam. :)


 
Jest to lekka kawa z mlekiem, z kroplą fioletu i pięknymi, drobno zmielonymi, zielono-złotymi, drobinkami.
Na paznokciach prezentuje się świetnie, kojarzy mi się trochę z luksusowym domkiem na wsi... ( Ja to mam skojarzenia! :D )




Do pełnego krycia wystarczą mi 2 warstwy, ale 1 wygląda równie ślicznie, ponieważ równo się rozprowadza, co przyciemnia paznokcie i dodaje im złotego blasku. 

A Wam jak się podoba?
Macie swoich ulubieńców z Golden Rose?

Komentarze

  1. Nie do końca mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie bardzo się widzi ;) Zerknę na niego na stoisku!

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko przesliczny! musi byc moj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale w okrągłej buteleczce (?). Nie próbowałam go jeszcze ale po tym co pokazujesz, chyba wkrótce po niego sięgnę wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor ja akurat dziś weszłam do firmowego sklepu GR i kupiłam 3 lakiery ale zrezygnowałam po 15 minutach grzebania bo nie wiedziałam już co wybrać, twój jest piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ;) Idealny na jesienną porę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez go mam, ale jako miss selene:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię lakierów z drobinkami ale ten jest cudowny ! Bardzo oryginalny odcien :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜