Casual'owy Strój Dnia a'la Skonfundowana Panna. :)



Czyli zdecydowanie - idealny dla mnie!
W zszarzałych, przydymionych kolorach i podstawowych, typowych krojach, czuje się najlepiej. :)







Z wielką chęcią wrzucałabym częściej jakieś OOTD (o ile ktoś chciałby na nie patrzeć :D) ale niestety, na razie jestem skazana na samowyzwalacz...
A do tego mam pokój w wersji mikro.
mikro, mikro.

Mam nadzieję, taki szybki post, ze strojem dnia, choć trochę przypadł Wam do gustu. :)
Piszcie koniecznie jak Wy się nosicie na co dzień i czy macie swoje ulubione zestawy. (?)

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba Twój OOTD, dokładnie tak ubieram się po pracy i w weekendy (niestety w pracy spódnica, żakiet itp...). Mogę zapytać gdzie kupiłaś te super obraz z wieżą Eiffla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obraz jest tak naprawdę plakatem włożonym w antyramę. :)
      Wyczaiłam go chyba w empiku, albo w NanuNana.

      Usuń
  2. Dobrze że masz choć wyzwalacz :) A ubiór typowo w moim stylu a Ty świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buciki :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A dziękuję, bardzo ją lubię, mam ją już chyba 3 lata i jeszcze mi się nie znudziła. :)

      Usuń
  5. Dodasz posta o diecie i ćwiczeniach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach, ale wyjdzie z tego cała seria, ponieważ nie da się zawrzeć wszystkiego w jednym poście, nawet jakbym pisała tylko skrótami. :D

      Usuń
    2. Chętnie poczytałabym taki post ^^ !

      Usuń
  6. na pierwszym zdjęciu to nawet Cię nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecie foto - CZAD!
    też lubię podobne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜