W czerni i bieli, sesja zdjęciowa.


Kocham robić zdjęcia, ale czasem też pokazuje się po drugiej stronie obiektywu.

Fotografia to dla mnie sztuka, forma przekazu i niesamowita inspiracja. Dlatego też chciałabym aby te zdjęcia zostały tak odebrane.

Oglądanie fotografii bez muzyki zawsze jest mniej przyjemne, więc pod te zdjęcia podrzucam. jedną z moich ulubionych ostatnio, piosenek:













Mam nadzieję, że się podobało. :)

**********************************************************************

Wiadomość dla tych, którzy przeoczyli - poprzedni post jest kolejnym z serii "Szczuplejszym być". 
Zapraszam. :)

Ależ ja się za Wami stęskniłam! :)
Jeszcze przed Nowym Rokiem postaram się wrzucić ulubieńców 2013. 

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsza Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, mają klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!!!!!!!!!!! I zdjęcia też pięknie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia niesamowite a ty jeszcze piękniejsza :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz przeeeeślicznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszłaś pięknie na tych zdjęciach :) A oglądanie ich z muzyka w tle - bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrazeniem :) slicznie wyszlas

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! jak ty schudłaś i wyładniałaś. Piękna <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia rewelacyjne - ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 4, 6, 7 i 9 przepiękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie jest piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. 1, 6, 12 - zakochałam się <3
    Twój blog trafił do mnie przypadkowo, ale nie ukrywam, że w ciągu 2 dni przeczytałam wszystkie Twoje posty i uważam, że jesteś cudowna, na prawdę. podziwiam Cię za to, że mówisz otwarcie o tym co przeszłaś i nie wstydzisz się tego jak wyglądałaś. teraz wyglądasz prześlicznie, bosko CI w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś piękną kobietą. Bez okularów wyglądasz olśniewająco. Pozdrawiam. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje pięknie za każdy komentarz! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Znalazłam Cię na YouTube parę lat temu. Oglądałam Twój każdy filmik z uśmiechem na twarzy, czytałam każdą notkę na blogu. Obserwowałam jak chudniesz. Od dłuższego czasu zaniedbałam to wszystko, ale dziś sobie o Tobie przypomniałam i postanowiłam sprawdzić co u Ciebie :) Wchodzę w pierwsze lepsze Twoje zdjęcia i jestem pod ogromnym wrażeniem! Stałaś się przepiękną kobietą. W Twojej notce o odchudzaniu jest coś, co mnie mocno poruszyło za serce. Wciąż jesteś ciepłą osobą, ale przede wszystkim piękną :) Naprawdę nie mogę się na Ciebie napatrzeć. Życzę Ci powodzenia w dalszym życiu. I pisz do nas cały czas, bo jesteś do tego stworzona :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜