Karnawałowo z Golden Rose: Lakiery Carnival 08, 09 i 12.


Pewnie już zdążyłyście usłyszeć o nowej serii lakierów z GR.
Tym razem Golden Rose podrzuca Nam parę karnawałowych propozycji w formie różnorakich drobinek.
U mnie pojawiły się 3 kolory z całej serii. Wszystkie pokarzę Wam w moich ulubionych wydaniach. :)

Numer 08, czyli ciemno fioletowy miszmasz: 


 Najbardziej podoba mi się na kolorze białym, ale myślę że spróbuję jeszcze o parę innych połączeń. :) 


Numer 12, czyli zielone, czarne i czerwone kółeczka, z białymi skrawkami:


Wydawało mi się, że ten lakier będzie pasował do większości kolorów, ale koniec końców, jedyne połączenie, które mi się w tej chwili podoba, to to na beżowej bazie.


Numer 09, czyli śnieżynka. :) 


Na czarnym daje efekt galaxy. Na pewno pobawię się z nim jeszcze i postaram się podrasować ten mój kosmos. :)


Podsumowując: Myślę, że sprawdzi się to, o czym pomyślałam, zaraz po tym jak dostałam te lakiery - Na moich paznokciach nieczęsto będzie gościć lakier kolorowy bez dodatków w postaci tych lakierów. 
Są fajnym urozmaiceniem, na pazurach zawsze coś się dzieje, a właśnie karnawałowy okres jest dobrym momentem na to żeby trochę poszaleć... i to w taki prosty sposób. :)

Wytrzymałość: 3-4 dni
Czas schnięcia: Max. 5 minut przy dość grubej warstwie.
Zmywanie: Dość ciężkie, ale metoda ze sreberkiem rozwiązuje sprawę. :)
Pojemność: 11 ml
Cena: 10,90 zł
Data ważności: 8 miesięcy od otwarcia.
Kolorystyka: 16 różnych opcji do wyboru.

I jak Wam się podobają?
Macie jakiś lakier z tej serii? Jesteście zadowolone?

Komentarze

  1. wspaniałe:) chyba ten fiolet naj jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała ta seria na prawdę im się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pierwszy mi sie najbardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogą mnie przekonać takie pstrokate i różnokształtne brokaty. Ale w ogóle mało który brokat mi się podoba ^^"

    OdpowiedzUsuń
  5. Dają zniewalający efekt i świetnie odświeżają "nudne" kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj niestety nie podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. na czarnym super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie są śliczne :) nie mam żadnego ale to tylko kwestia czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta seria jest rewelacyjna, uwielbiam świecidełka ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, jakie ładne :) śniezynka mistrzem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam trzy odcienie z tej serii: różowy, lawendowy i biały:) Już swatch'owałam u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te topy! Szczególnie ostatni na czerni, świetnie wygląda :)
    Ja mam z tej serii 3 inne, m.in. żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygladają na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brokatowych nie posiadam ale muszę przyznać że ostatni najbardziej mi się podoba - śnieżynka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fiolet na białej bazie wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja parę dni temu nabyłam czerwony i jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜