Wyniki Giveaway'a!

Dziś jak się domyślacie - rozstrzygnięcie mojego giveaway’a.
Pewnie nie możecie się już doczekać!
Tyle frajdy miałam przy losowaniu osoby za pomącą : Fruit Machine z portalu classtools.net. ;)
 Miło jest dawać Wam trochę szczęścia!
CIERPLIWOŚCI! Poczekajcie jeszcze chwile!  :)
Dziękuje Wszystkim bardzo za tyle komentarzy!
Liczba obserwatorów powiększyła się razy 2!! Teraz mam już 200 widzów! ;)
[ mam nadzieję, że to nie tylko przez rozdanie! :) ] 
Przydałoby się podwoić nagrody, jednak w portfelu pusto, ale na pewno nie raz jeszcze zrobię jakiś giveaway! 

Dobra koniec! 

Zestaw numer 1 wygrała ……..


Natsoonable! Gratuluję!! ;)

Zestaw numer 2 wygrała …….


Paramore! Gratuluje!! ;)

Obydwie dziewczyny są moimi obserwatorkami prawie od początku tego bloga, więc niezmiernie mi miło! :)
P.S.: Dziewczyny proszę o podanie adresów na mój email : fluffy.is.sweet@gmail.com
Paczkę wyślę na pewno w tym tygodniu, najpóźniej w piątek!
Buziaki! :*

Komentarze

  1. Nie, nie wierzę! ;D Pierwszy raz od baaardzo długiego czasu udało mi się coś wygrać!
    Dziękuję Ci ogromnie, to świetna niespodzianka, która bardzo poprawiła mi humor, zaraz piszę maila :)
    Trzymaj się ciepło, miłego tygodnia! ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczyny :) Paramore no widzisz, szczęście się uśmiechnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie szczęście się uśmiechnęło wczoraj, gdyby dzisiaj też, to by było już chyba za dużo ;D
    gratulacje dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja byłam tak blisko ;D gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale byłam blisko .!!
    Gratuluję zwyciężczynią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeej ojeej to jaa ! niezmiernie się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜