Tag : The Versatile Blogger

Zostałam otamowana przez parę dziewczyn , TAG chodzi po blogspocie już parę dni.
Jest mi bardzo miło! :) Całkiem spora liczba mnie wyróżniła, tak więc :

Dziękuje!


A teraz zasady tego TAGa:
1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
2. Napisz siedem faktów o sobie.
3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
4. Powiadom te blogi o wygranej.

7 faktów o mnie:
Trudno jest coś wymyślić, tyle tego…
1.      Dziwna rzecz : Kiedy oglądam telewizje lub słucham muzyki, głośność musi być ustawiona na liczbach dziesiętnych np. 20, 30, 60. Kiedy jest inaczej, źle się z tym czuje! ;) 
2.       Publicznie ogłaszam – Mam nauczanie indywidualne od kilku lat. Jestem chora. Teraz kończę 3 klasę gimnazjum, a do liceum chciałabym pójść normalnie.
3.       Jak na razie moje wyobrażenia o studiach skłaniają się w stronę dziennikarstwa lub charakteryzacji filmowej. 
4.       Na swoje wydatki zbieram sama, nikt mi nic nie kupuje. Zazwyczaj są to pieniądze z urodzin, imienin itp. + niewielka miesięczna.
5.      Jestem uzależniona od bloga i youtuba. To straszne i sama z tym walczę jednak idzie mi to średnio.
6.       Jestem niska mam zaledwie 155 cm, a w moim wieku powinnam mieć choć 15 cm więcej. ;) 7.
7.      Mam świra na punkcie butów na koturnach, małych torebek, oraz kosmetyków z wyższej półki. Co wiąże się z tym, że głównie mogę sobie na nie popatrzeć, a nie kupić i skorzystać, ale kiedy widzę jakiś ekskluzywny kosmetyk, o którym słyszałam dobre opinie, oczy mi się świecą. Niestety, ale lubię czasem poczuć się bardziej… hm… no właśnie jak to nazwać? Ekskluzywna? :D 
Z tego też powodu będę się starała nie wydawać pieniędzy na więcej rzeczy, a tańszych ponieważ mam już te najpotrzebniejsze. ;) Wiadomo, że dużo droższych marek ma swoje kity, ale przed każdym zakupem sprawdzam dokładnie jakie są opinie. Lubię jednak mieć to pięknie zrobione opakowanie w ręku i patrzeć na te cudowne kolory. Szczególnie te od YSL .

Rozpisałam się jak zwykle! ;)
Jeśli chodzi o blogi, które ja typuje :
Może będziecie zawiedzeni, jednak nie podam ani jednego, ponieważ wszystkie które uwielbiam czytać są w moim blogrollu .
Buziaki! :*

Komentarze

  1. Lubię czytać takie ciekawostki :)
    Co do bloga, to jestem w stanie uwierzyć, że wciąga. Sama kiedyś prowadziłam, o moim hobby, zupełnie niezwiązanym z urodą. Ale hobby się 'wypaliło', mam mniej czasu i chęci.
    Od jakiegoś czasu rozważam założenie bloga o różnorodnej tematyce - uroda, moda, książki, muzyka, swatche, czyli wszystkiego po trochu. Jak znajdę czas i motywację oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ' Jestem niska mam zaledwie 155 cm, a w moim wieku powinnam mieć choć 15 cm więcej. ;) 7.'

    to nade mną wszyscy lekarze by się załamali.
    jestem niższa i starsza od Ciebie o 7 lat ..
    a mój wzrost zatrzymał się już w mniej więcej jak byłam w Twoim wieku lub nawet wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem niska, chocia troszkę wyższa od ciebie ;) wsumie uważam to za plus bo bezkarnie moge nosic obcasy :) twoja choroba jest grozna? bo rozumiem ze wieloletnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażenia o studiach... podziwiam, że w ogóle je masz! Ja w twoim wieku nie wiedziałam co chcę robić. Pewnie i Tobie się to zmieni kilka razy ;) Jak na razie nie żałuję tego, że tylko etnologia mnie przyjęła pod swoje skrzydła. I dziś uważam, że każdy powinien przejść chociażby semestr etno-przeszkolenia bo to naprawdę dużo daje! (bo to nie tylko nauka o wsi, ale też o całym świecie :P)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe fakty - mogłam się troszkę więcej o tobie dowiedzieć :)
    A czy mogłabyś mi napisać, na co chorujesz? Jeśli nie, rozumiem, nie wszyscy chcą o tym mówić.
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Otagowałam Cię, ale odrobinę za późno, hehe

    The Versatile Blogger
    Zasady:
    1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
    2. Napisz siedem faktów o sobie.
    3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
    4. Powiadom te blogi o wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  7. thenatooorat : Na Zespół Sjogrena, dziwna choroba. Proponuję wpisać w wikipedie, tam jest dość dobrze napisane. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜