NYX Round – Najlepszy błyszczyk? - Nie!

Trochę się ostatnio porobiło! Moim ulubionym błyszczykiem przez długi czas był ten z NYX Round odcień 22 Natural. 
 Jednak ostatnimi czasy dane mi było zapoznać się z błyszczykiem Revlon’u SuperLustrious Life’s a peach, który zbił NYX’a na 2 miejsce!!


NYX – bardzo fajny, lejący się [ nie spływający! ], nie klejący, w pięknym odcieniu nude – błyszczyk.
Jedynym minusem była trwałość, bo po jakiś 45 minutach [ !! ] znika z ust , to kolor i reszta podbiła moje serce tak, że nic innego nie miało znaczenia. Wykończenie ma niby jak tafla wody, ale strasznie delikatnej. Nie pielęgnuje ust, ale też nie wysusza. Samego tak jak tu lubię go używać, ale z pomadką Rimmel’a Nude Delight wygląda pięknie! Taki miodowy kolor się robi. ;) Jeśli chodzi o krycie – jest bardzo kryjący, na dolnej wardze mam białą plamkę od urodzenia, która czasem mnie denerwuje, on zakrywa ją całkowicie.
Cena - ok. 18 zł + przesyłka [ allegro ] - 2,5 ml 


Revlon – staranował poprzednika! Skubany trzyma się niebywale - około 5 godzin! Ładnie pachnie, smak da się przeżyć, ma piękny delikatny kolor i daje cudowny efekt tafli na ustach! [ zdjęcia nie oddają uroku tego błyszczyku ]  Wow! Może i trochę się klei, ale żeby błyszczyk się trzymał to jednak musi. Po za tym jeśli chodzi o minusy – krycia nie widzę, daje delikatny kolor, do czego nie byłam przyzwyczajona, ale teraz jakoś mi odpowiada. Ładnie pielęgnuje usta. Zostawiam go sobie na lato, bo przy rannym słoneczku wygląda jeszcze lepiej! 
Cena - ok. 35 zł - 5,9 ml

Udało mi się znów napisać krótką recenzje! ;) Co się dzieje! To do mnie niepodobne!: ) W takim razie muszę stwierdzić, że Revlon jest moim numerem 1!
Ale, ale! Chwilunia! Przypomniało mi się jakiś czas temu o błyszczyku z Chanel, który teraz wygląda już strasznie bo ma jakieś 3 lata! [ Wstyd mi za siebie, że go tyle trzymałam, zostało mi go może na 2 razy. Leżał głęboko w szafce tak, że o nim zapomniałam. ]
Jednak w tej chwili przypominając sobie moje czasy z nim mogę spokojnie stwierdzić, że jest na równi z Revlon’em, jedyne czym się różnią to wykończeniem, bo Chanel ma mniejszy efekt tafli, nie taki przejrzysty.
Temat błyszczyków uważam za zamknięty, na tę chwilę! :)
Buziaki! :*
P.S.: Uwielbiam mazidła do ust, zawsze byłam wielką fanką błyszczyków, a pomadek nie lubiłam. Cegła na łeb mi spadła… Zakochałam się też w pomadkach! Tyle, że wciąż szukam dobrze kryjącej.
Naturalnie – co to za notka bez pytania – Znacie jakąś dobrze kryjącą pomadkę nie przekraczającą 50 zł ?

Komentarze

  1. Bardzo spodobał mi się błyszczyk z revlon muszę go poszukać u siebie;)
    A jeśli miałabym ci polecić jakąś pomadkę to dla mnie najlepszymi jakie miałam(do 30zł)pomadki to catrice kosztują 17.99 a są mega już się nie mogę doczekać aby kupić następne kolorki;)(miękkie, kremowe i mega kryjące)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zamiar kupić ten błyszczyk z NYX ale jeśli masz go teraz na miejscu 2 to chyba zdecyduję się na ten z Revlon ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałaś pomadek z Bell ?
    ja mam czerwoną co prawda ale krycie ma bombowe..
    jest mnóstwo kolorów :) a kosztują ok 9 zł przy czym dobrze się trzymają i ścierają równomiernie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem mega fanką pomadek z Rimmela - są kryjące i długo się utrzymują.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie kryjace pomadki. do moich ulubionych naleza revlon z serii matte i pomadki z wet n wild.
    jesli milabys ochote to zappraszam na moj blog, w ktorym niektore z nich tez sprzedaje :)
    http://zofiana.pinger.pl/m/5585663/sprzedam-pomadki-wet-n-wild-mega-last-lip-color-6-sztuk

    http://zofiana.pinger.pl/m/5562099/sprzedam-pomadka-revlon-matte-nr-001-nude-attitude

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mocno kryją niektóre pomadki z Sephory, ale trzeba wypróbować na testerze, bo Sephora ma pomadki z bardzo różnym wykończeniem (ja najbardziej lubię te przeźroczyste). Dwie najbardziej kryjące pomadki jakie mam to Sephora i Chanel (na korzyść cenową Sephory - ok.35 zł). Mocno kryje również pomadka Eveline anti-ageing, ale jest raczej nietrwała (ok. 13 zł).

    OdpowiedzUsuń
  7. pomadki z vipery sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na allegro poszukaj pomadek z P2 Z Niemickiej firmy. Sa tanie poniewaz, kosztują 1.95 € a są mega kryjace. ;) Powiem ci tez ze Pomadka nr. 110 jest niesamowitym odpowiednikiem Mac, Viva glam gaga ; ) Buziaki. ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. ej ej fajny blog ;)
    zapraszam do mnie . Jeśli chcesz dodaj do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mojego nowo otwartego blogu http://lovelyskirt.blogspot.com/
    dopiero go założyłam wiec jeszzce nie mam zbyt dużo notek, ale mam nadzieję że z czasem bedzie coraz więcej :)
    super blog, a ty strasznie jesteś podobna do seleny gomez ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszego sposobu nie znałam ;p
    dziady rządzą^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta tona błyszczyku na ustach na kazdym twoim zdjeciu robi wrażenia jakbys ząbkowała i się obficie śliniła... masakra! blee

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜