Wszystkiego makijażowego w Nowym Roku!

Kochani, dziś znów same zdjęcia, za to makijażu. :)






Na ustach: Ukochana szminka Rimmel Vintage Pink (każdemu neutralnemu bladziochowi będzie pasować jak ulał!). Ja jestem nią totalnie zauroczona i nie mogę się odczepić. To dobra alternatywa dla mocniejszych kolorów, w których czujecie się źle.

Chciałaby Wam życzyć udanej zabawy Sylwestrowej, czy będziecie spędzać ją w domu, czy na zorganizowanej imprezie, czy ze znajomymi, czy sami - bawcie się dobrze! Tańczcie do upadłego, śpiewajcie i łamcie nogi w obcasach, za to żeby 2013 był lepszy od teraźniejszego. 

+



Buziaki! :*

Komentarze

  1. lala, masz urodę za milion dolców. i mean it.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy to już ci kiedyś pisałam ale mie takie usta jak twoje usta to moje marzenie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooch, nie pisałaś! Rób to częściej. :D
      Dziękuję. :)

      Usuń
  3. to jest Vintage Pink ?! :D myślałam, że ona trochę inaczej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale te zdjęcia oddają rzeczywisty kolor szminki. Cudna jest. :)

      Usuń
  4. Usta bosko wyglądają! Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszego i dla Ciebie przystojniaczko!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuuuuu, piękne, ponętne usteczka :)
    Cały make-up mniamuśny. Tylko polać modelkę czekoladą i zjeść ze smakiem ;)
    Ja Tobie życzę najlepszej sylwestrowej imprezy ever, uśmiechu, mnóstwo czasu na blogowanie, miliona obserwatorów i lepszego 2013 ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób fondue i przychodź. ;D
      Dziękuję pięknie. :*

      Usuń
    2. Troszkę mam daleko... 200 km, ale jak wyjdę dzisiaj to może gdzieś na Trzech Króli będę ;). A maszynę do fondue pożyczę od koleżanki, bo kupiłam jej na urodziny, włożę pod pachę i wiooo ;D

      Usuń
  7. Świetny makijaż ;)
    Tobie też życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;) buziaki ;*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz mega pełne śliczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor pomadki, obczaję u siebie. Może mi jako bladziochowi też będzie pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz i w 100 % rozumiem zmianę koloru włosów. Sama obecnie mam problemy ze zdrowiem i skóra głowy bardzo źle zaczęła reagować na farby chemiczne. Stosowałam Herbatint, ale ma okropny zapach,który strasznie mnie mdli,przez co muszę stać przy otwartym balkonie,więc w styczniu zakupię Biokap i zobaczę,co z tego wyjdzie.Na Nowy rok życzę Ci bardzo dużo zdrówka,szczerych ludzi wokół Ciebie,uśmiechu i powodzenia we wszystkich działaniach,które zaplanujesz!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo radości i zdrówka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne usta! Jestem zazdrosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog! Jeates strasznie sympatyczna :) mam pytanie gdzie kupiłas okulary?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜