Chcecie poznać moją niekosmetyczną stronę? Zapraszam!

Zdecydowałam się na zrobienie Tag'u, ponieważ pomyślałam, że może chciałybyście dowiedzieć się co nieco o mnie. :)
Tag nazywa się Liebster Blog Avard i odpowiadam w nim na pytania, które zadała mi blogerka (Majorka).

 Zaczynamy!

1.Jaki jest twój ulubiony wokalista/artysta?
Oooj, temat rzeka. Nie mam jednego ulubionego, słucham głównie rocka i uwielbiam polską, starą muzykę. Jednak generalnie jestem multigatunkowa. :)  Zespoły, oraz wykonawcy, których najczęściej słucham to: Myslovitz, Marylin Manson, Block Party, Maria Peszek, Pezet, Metronomy, Example, Foals, T.Love, Strachy na Lachy itd… Ze wszystkimi polecam się zapoznać!

2.Ulubiona projektantka?
Uwielbiam patrzeć na dopiero co wschodzących projektantów, często mają niesamowite rzeczy, za dobrą cenę. Z zagranicznych zdecydowanie Alexander McQueen jest na pierwszym miejscu, dalej Vera Wang i Marc Jacobs. Z Polskich: Natalia Jaroszewska, Gosia Baczyńska i Paprocki&Brzozowski.

3.Największe marzenie blogowe?
Prowadzić tego bloga aż do śmierci. :)

4.Który blog cenisz najbardziej?
Nie będę tu wyliczała, bo to nie ładnie, to raz, a dwa… lubię blogi, które są konkretne, można pooglądać trochę nowości, ale też czasem wkradną się bardziej życiowe posty.

5.Ulubiony sklep?
Biedra. :D A tak serio, jeśli chodzi o ubrania i dodatki to New Look.

7.Słodycze czy Owoce?
Jasne, że słodycze! Czekolada, marcepan, pianki, żelki, mmm… Ale owoce też lubię mandarynki, banany, granaty, arbuzy, śliwki, borówki, figi, maliny i liczi. Więcej grzechów nie pamiętam. 

8.Co sądzisz o Creepersach?
Podobają mi się, ale u innych, sama jak je miałam okazję założyć to czułam się jak w butach ortopedycznych.

9.Wymarzony prezent?
Zdrowie, z niematerialnych. A z materialnych... nie mam takich. Do wszystkich mogę dojść sama. Mam bardziej marzenia typu: przeprowadzka do Warszawy, albo Krakowa. Przestrzenny dom, z wielkimi oknami. Sylwester na dachu też by się przydał. :)

To teraz moja kolej!
Proszę wszystkie moje Obserwatorki o odpowiedzi w komentarzach:
1. Co lubicie robić w wolnym czasie?
2. Co jest Waszą życiową inspiracją?
3. Najgłupsza sytuacja jaka Wam się przytrafiła?
4. Na co zwracacie uwagę u ludzi? Czy są cechy człowieka, które od razu skreślają go z listy?
Będzie mi bardzo miło! (Też bym chciała coś o Was wiedzieć!)

Buziaki! :*

Komentarze

  1. 1. czytać książki, duuuużo książek
    2. miłość, do mężczyzny, do dziecka, do bliskich, to ona mnie inspiruje i motywuje do tego żeby "coś" robić
    3. pomylenie mężczyzny z kobietą (słowo daję, wyglądał jak kobieta!)
    4. szczerość i otwartość. zakłamanie i obłuda przekreślają z miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne upodobania. To ważne żeby ludzie nie kłamali, bo na grząskim gruncie nic się nie zbuduje.
      Dziękuje za odpowiedź! :)

      Usuń
  2. 1. Co lubicie robić w wolnym czasie?
    Gotować - nic mnie bardziej nie relaksuje niż możliwość otworzenia książki Nigelli lub Jamiego i przygotowanie czegoś dla mojego A.
    2. Co jest Waszą życiową inspiracją?
    Przede wszystkim miłość do A. ona mnie napędza. Poza tym...ludzie, Ci dookoła mnie którzy na daną chwilę napędzają mnie, np do ćwiczeń
    3. Najgłupsza sytuacja jaka Wam się przytrafiła?
    może nie mi, ale będzie to anegdota z mojego życia
    Mam swoje solarium, jedno, przy wejściu. Kiedy wchodzisz, widać łóżko i lustro w kabinie
    Wchodzi Pani:
    -Dzień dobry, ja na solarium, które lepsze?
    - Mam tylko to jedno
    - a to? (pokazuje palcem na lustro)
    -to jest lustro
    -a czym one się różnią?

    ....

    :D
    4. Na co zwracacie uwagę u ludzi? Czy są cechy człowieka, które od razu skreślają go z listy?
    Nie lubię kiedy ktoś szybko i dużo mówi i nie słucha tego co ja chcę powiedzieć...robi takie mh mh i dalej swoje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu, chyba przyjdę do Ciebie na obiad! :) Ja również lubię postać w kuchni trochę, ale nigdy nie sięgałam po książki w.w. bo takim specjalistą nie jestem. :P
      Haha, Pani może jeszcze spała. :D ja bym nie wiedziała jak się zachować w takiej sytuacji. :P
      Dziękuję bardzo za odpowiedź! :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako że obserwuję Cię już od dawna, poczułam się zobowiązana do odpowiedzi (:

    1. Co lubicie robić w wolnym czasie?
    Rysować, tańczyć, robić biżuterię, czytać, grać w Guild Wars 2, piec muffinki... (:

    2. Co jest Waszą życiową inspiracją?
    Aktualnie mi jej brakuje. Teraz napędza mnie mój Rycerz.

    3. Najgłupsza sytuacja jaka Wam się przytrafiła?
    Pewnie coś było, ale nie przychodzi mi w tej chwili do głowy ^^"

    4. Na co zwracacie uwagę u ludzi? Czy są cechy człowieka, które od razu skreślają go z listy?
    NARZEKANIE! Każdy ma prawo ponarzekać, kiedy mu gorzej, ale narzekanie non-stop jest bardzo męczące dla otoczenia... Ze mnie potrafi wyssać całą energię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz ciekawe zainteresowania, w żaden sposób ze sobą nie połączone. :)
      A narzekanie, to chyba jedna z najbardziej upowszechnionych cech polaków. :(

      Usuń
  5. 1. Co lubicie robić w wolnym czasie?
    Przesiaduję na blogach i jem :)
    2. Co jest Waszą życiową inspiracją?
    Inspirują mnie podróże.
    3. Najgłupsza sytuacja jaka Wam się przytrafiła?
    Wiele takich było. Przypomina mi się jak kiedyś koledze mówiłam, że nie podoba mi się pewne imię żeńskie, a okazało się, że jego mama tak właśnie miała na imię...wstyd...
    4. Na co zwracacie uwagę u ludzi? Czy są cechy człowieka, które od razu skreślają go z listy?
    Zwracam uwagę na sposób mówienia. Skreślam kłamczuchów i bajarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale chociaż wyraziłaś swoje zdanie. Kolega się nie obraził? :P

      Usuń
  6. podobają mi się wszystkie Twoje odpowiedzi, pewnie też dlatego, że odpowiedziałabym podobnie;) najbardziej spodobało mi się wymienienie Pezeta, i ogólnie różnych gatunków muzycznych, oraz brak typowo materialnych marzeń;)
    ii:
    1. Co lubicie robić w wolnym czasie?
    -spać, o tak. poza tym uwielbiam tańczyć, czytać dobre książki i spędzać wieczory z bliskimi mi osobami, na spokojnie.
    2. Co jest Waszą życiową inspiracją?
    na pewno moja mama, gdyż jest to najsilniejsza osoba jaką znam. a tak, wszystko po trochu, inspirują mnie różne rzeczy, od ludzi, poprzez muzykę, czy widok za oknem.
    3. Najgłupsza sytuacja jaka Wam się przytrafiła?
    aż mi trudno wybrać, chyba niezauważenie szklanych drzwi, i wejście w nie z impetem:D
    4. Na co zwracacie uwagę u ludzi? Czy są cechy człowieka, które od razu skreślają go z listy?
    z wyglądu na oczy&uśmiech. później mam lekkiego bzika u facetów na punkcie butów&tyłka, nie pytaj czemu bo nie wiem:D a cechy: szczerość, otwartość, dystans do świata. od razu skreślam kłamstwo& brak tolerancji.
    a teraz mam nadzieję, że Ci miło, że czegoś się o mnie dowiedziałaś, haha. buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Książki i spędzać czas z TŻ
    2. Świat od każdej spotkanej osoby biorę to co mi się podoba :) A głównie to kobiety które walczą z rakiem, są moją inspiracją siły.
    3. Gdy miałam 12 lat wybiegłam z domu na ulice w koszulce i... w majtkach, zapomniałam założyć spodenek (było upalne lato). Ale za nim wybiegłam na ulicę zorientowałam się i naciągnęłam koszulką i biegiem do domu :D
    4. Okłamanie mnie, szantaż emocjonalny i uczuciowy, hipokryzja, złe traktowanie zwierząt i chamstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie w dorosłym wieku, bo męska część publiczności miałaby zapewne ładny widok. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜