Paznokcie na święta i "życzenia".

Miałam nadzieję i byłam nawet tego pewna, że przed świętami zrobię jeszcze dla Was makeup, niestety nie udało się. :(
Za to mam dla Was paznokcie, które królują u mnie ostatnimi czasy - prosto i świątecznie.
Oczywiście główną rolę spełnia tu Golden Rose Jollly Jewels nr. 106, a biel to również Golden Rose Sweet Color nr.04, którego niestety nie mogę polecić, bo ma słabe krycie...


I oczywiście: Prócz zdrowia nie życzę Wam nic więcej, bo reszta sama przyjdzie.

Buziaki!! :*



Komentarze

  1. Oooo ja przed chwilą również wrzuciłam pazurki :) Niestety z makijażem świątecznym nie zdążyłam, ale chociaż gwiazdki na paznokciach są ;p A swoim pomysłem skusiłaś mnie oficjalnie na Jolly Jewels!
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej rodziny. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie śliczne! Że ja też takich nie umiem zrobić. :(
      Jestem zakochana w tym kolorze, ale uważaj bo słyszałam, że nie wszystkie się dobrze trzymają (mój akurat 3-4 dni bez żadnych zdarć czy odprysków).

      Usuń
  2. Fajnie ten lakier wygląda na końcówkach :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie mi sie mega podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszło Ci przepięknie i tak zimowo i świątecznie :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedyne paznokcie na blogach, które są tak piękne ! szkoda, że jestem antytalent paznokciowy bo bym takie zrobiła , cudowne!
    Tobie również zdrowia, żebyś już zapomniała o tym jak to jest przejmować się swoim zdrowiem ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, no co Ty! Nie przesadzaj. :P Do ideału mi jeszcze baardzo daleko. :P
      Ale pięknie dziękuję. :)

      Usuń
  6. Śliczne paznokcie <3. :)
    Wesołych Świąt! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt kochana :* Lakierek jest fenomenalny :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne paznokietki! Wesołych Świąt i masz rację - zdrowia przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt:) Śliczne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa choinka ^^ a mani taki lekko sylwestrowy, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜