Haul: Inglot i H&M.

Wczoraj wybrałam się do galerii w związku ze zbliżającymi się świętami i...sprawiłam sobie mini gwiazdkowo-urodzinowe prezenty. :D

Przymknijcie oko na zdjęcia, bo naprawdę nie nadaję się do robienia zdjęć zakupom...

Jak pewnie wiecie, we wszystkich sklepach są duże przeceny, niestety już większość rzeczy jest poprzebieranych, ale mi udało się trafić na 2 cudeńka:

1. Bluzę, która w H&M'ie wisi już od nie wiem kiedy, a pamiętam że odkąd zobaczyłam ją te parę miesięcy temu, już mi się podobała, tyle że 130 zł za kawałek materiału... Nie, ja nie z tych. :P
Dlatego też upolowałam ją za 40 zł!

2. Również H&M'owska rzecz, świetna teczka. Jak to teczki mają w naturze - sztywna, ale niestety bez zamka w środku. Ale wzór mnie tak urzekł, że nie darowałam sobie. :) Cena - 60 zł %.

3. Musiałam wstąpić do Inglota po paletkę na cienie, bo niestety mój GlamBox jest w strasznym stanie i ciągle denerwuje mnie jego otwieranie. Dlatego też wybrałam pustą paletkę na 10 kółek (ok.19zł), dwa cienie, które niestety na zdjęciu nie wyglądają tak cudownie jak na żywo (google też są dobre), oraz bibułki matujące za połowę ceny (9zł).


Jak się podobają moje zakupy?
Upolowałyście coś na %?
Buziaki! :*

Komentarze

  1. ten cień 446 wygląda obłędnie na swatchu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda jeszcze lepiej. :)
      Może za jakiś czas wrzucę makijaż z nim.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ooooj tak! Nie lubie niebieskiego, nie mam nic w tym kolorze, ale ten cień... jest wyjątkowy!

      Usuń
  3. jutro się wybieram na zakupy, już widziałam kilka fajnych rzeczy w H&M ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym się wybrała wcześniej na te % to pewnie bym miała więcej łupów, no ale co poradzić.
      Życzę udanych łowów!

      Usuń
  4. A wiesz o tym, że inglot zabiera się za wycofywanie kółek ze sprzedaży? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żartujesz?! To jest niemożliwe!
      Nie, nie, nie! Ja się nie zgadzam!
      Jak będę w Inglocie następnym razem to się zapytam, przecież tak nie może być!

      Usuń
  5. Cień 446 posiadam i jest super,najczęściej z niego korzystam :) ten H&M strasznie kusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam go wczoraj, więc na razie na mojej powiece nie zagościł, ale że jestem fanką fioletów, to podejrzewam, że się bardzo polubimy. ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ładny prawda? :D Na całej powiece pewnie będzie wyglądał bosko.

      Usuń
  7. Świetne zakupy, a bluza bardzo efektowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. :P Nie mogę się napatrzeć na jej grafikę, jest nieziemska. :)

      Usuń
  8. ta torebeczka jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kurtka ;o A torebka cudowna, niesamowicie mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ta bluzka, ja ostatnio kupiłam w H&M dawno upatrzoną spódnicę w jaskółki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, też mi się podobała, ale u mnie już nie było. :( Ile dałaś?

      Usuń
  11. w którym H&M kupiłaś tą torebkę i czy były jeszcze jakieś sztuki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Galerii Łódzkiej.
      Niestety wzięłam już ostatnią. :(

      Usuń
  12. Ostatnio byłam w inglocie, chciałam kupic paletke na kółka ale pani mi odradziła, powiedziała,ze ostatni przychodza same kwadraty więc cos jest na rzeczy, ale nie powiedziała stanowcza ,ze wycofują.Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie. :( Oby to było tylko chwilowe!
      Bo jak na razie jestem załamana...

      Usuń
  13. Ja nie mam nigdzie blisko żadnego firmowego salonu inglot;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, to szczerze współczuje, ja uwielbiam tą firmę i ciężko by mi było bez niej.

      Usuń
  14. Ta teczka jest świetna :D
    A inglota też bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zgadzam się z Tobą, ale ok

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta torebka skradła moje serce <3 Właśnie takiej szukam ... Bardzo mi się spodobała :) Aaaa cienie są fenomenalne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. hej ;) moglabyś zrobić notke o świętach u ciebie w domu

    OdpowiedzUsuń
  18. no i narozrabiałaś, teraz musze kupic cien nr 446. Sliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeceny to jednak genialna rzecz, torebka jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜