Tag: Ile warta jest Twoja twarz?


Pewnie znacie Tag: Ile warta jest Twoja twarz? Dziś i ja Wam pokażę. :)

Zapraszam do przeczytania i oczywiście wspólnej zabawy! ( listę kosmetyków, osób które nie posiadają bloga, z chęcią przeczytam w komentarzach. ;) )

Nigdy nad tym się nie zastanawiałam, a od dłuższego czasu stosuję „jeden wariant”, ale oczywiście zdarza się, że coś się zmieni (np. tusz się skończy, albo znudzą mi się cienie) pokarzę Wam zestaw najbardziej typowy.

I od razu informuję, że naginam zasady, ponieważ pokażę również pielęgnację i pędzle, bo nie wyobrażam sobie już wykonać makijażu palcami, ani bez kremu pod kolorówką, więc nie mogę tego nie pokazać, sumienie by mnie gryzło. :)

1.       Pielęgnacja „pod makijażowa”:

Clinique 3 step do skóry suchej, super nadaję się pod makijaż - ok. 50 zł
Tisane balsam do ust – ok. 10 zł


Razem ok. 60 zł


2.       Pędzle:
do pudru EcoTools ok. 30 zł,
do podkładu Hakuro H51 ok. 35 zł,
do różu Hakuro H21 ok.18 zł,
do eyelinera (i brwi zarazem) Hakuro H85 ok. 11 zł,
koci język Maestro 360 rozm.10 ok.15 zł,
kuleczka Maestro 420 rozm.8 ok. 14 zł,
do rozcierania Hakuro H77 ok.16,50 zł,


Razem ok. 140 zł


3.       Kolorówka:
      Baza pod cienie ELF – ok. 7 zł
      Tusz Wibo Extreme Lashes [mój Lancome się skończył, hlip, hlip. :(] – ok. 10 zł 
Podkład (a w zasadzie mieszanka dwóch) Bourjois Healthy Mix nr. 52 + Very Me Porcelain – ok. 55 zł i 20 zł
Puder Astor Matitude 02 – ok. 25 zł
Róż Inglot nr.98– ok. 20 zł
Żelowy eyeliner Essence – ok. 10 zł ( zapomniałam go zgarnąć do zdjęcia :( )                             
Cienie Sleek Storm – ok. 30 zł
Błyszczyk Rouge Bunny Rouge Crisp Sorbet – ok. 105 zł

Razem ok. 272 zł

A to wszystko razem = 472 zł

Uważam, że kwota jest całkiem w porządku. :)

Ceny podałam w przybliżeniu, ponieważ czasem uda mi się upolować coś na przecenie, a czasem nie.

Buziaki! :*

Komentarze

  1. uwielbiam pedzle hakuro i też używam bazy z elfa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są dobre, a jak Ci się sprawuje baza? :)

      Usuń
  2. Już dosyć dawno przygotowywałam ten tag :)
    Z tego, co pamiętam, wyszła mi chyba 1/3 Twojej kwoty ;)


    Zapraszam na rozdanie kosmetyków z drogerii DM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czemuż to ciężko? :P Ciężko Ci się zebrać? :D

      Usuń
  4. Kwota całkiem spora ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... Dla każdego "dużo" znaczy co innego. :)

      Usuń
  5. Do tego tagu nie wlicza się akcesorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego też napisałam na wstępie, że naginam zasady. :)

      Usuń
  6. czy puder polecasz? i czy mieszanina dwóch podkładów daje ładny jasny odcień?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest zdecydowanie wart wypróbowania. Postaram się zrobić o nim recenzje, może jutro? :)
      Niestety dla mnie 52 jest za ciemny, na tyle, że nawet zmieszany trzeba porządnie rozetrzeć, aby nie było widać różnicy, robie to ponieważ nie chcę żeby zajmował miejsce na półce. Napewno kupię jeszcze Bourjois jak ten mi się skończy, ale zdecydowanie w odcieniu 51 i to raczej na lato.
      Jeśli chodzi o mega jasne podkłady, to słyszałam coś, że Revlon (ale tylko na allegro) no i Rimmel match Perfection, takowe mają. :)

      Usuń
  7. Przyzwoita kwota :) Bardzo podobają mi się Twoje pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze jest :) a ten tusz z Wibo przyzwoity? zielony się sypał niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwoity. :) Jak się spieszę to potrafi mi trochę skleić rzęsy, dlatego nie kupię go ponownie. Szukam tuszu mocno wydłużającego, pięknie rozdzielającego i lekko pogrubiającego rzęsy. :) Zobaczymy na co trafię następnym razem. :P
      Zielony również mi się sypał, ten nie, więc 10 zł chyba warto wydać. :)

      Usuń
  9. Dobra kwota, u mnie podobnie :)
    Zazdroszczę pędzelków, zwłaszcza Maestro. Chcę właśnie kupić nowe pędzle do makijażu oczu i zastanawiam się w jakie zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć. :))
      Jeśli chodzi o oczy, to u mnie zdecydowanie wygrywa Maestro, te z Hakuro też są dobre, ale to jednak nie to samo. Maestro są bardziej zbite, wydaje mi się, że precyzyjniej wykonane i mają, niby mało istotne, a jednak, bardzo wygodne rączki. :) Także jeśli mogę doradzić na podstawie swoich doświadczeń, to zdecydowanie Maestro. :)

      Usuń
  10. dopiero trafiłam dzisiaj na Twojego bloga. Zazdroszczę Ci urody.
    Twoje makijaże są mega, ja niestety nie mogę sobie poszaleć na moich oczach :( nie wiem czemu ale zawsze już po godzinie ma "efekt pandy" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      A używasz bazy pod cienie?
      I zwróć uwagę na tusz, bo to może on się osypuję i robi masakrę.

      Usuń
  11. zrobisz notkę o brwiach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie wiem co ciekawego można się dowiedzieć o moich brwiach, ale "nasz obserwator, nasz pan". :))

      Usuń
  12. noo notka ciekawa :)
    te pedzle masz fajne :)
    kwota za wszystko nie jest taka zła :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Oooo, dziękuję bardzo, nie wiem czemu ale nigdzie nie mogłam znaleźć jego ceny...

      Usuń
  14. No, kwota całkiem przyjazna, biorąc pod uwagę niemałą ilość rzeczy :). Ja mam pytanie z nieco innej beczki, mam nadzieję, że się nie pogniewasz : jaką masz wadę wzroku?
    Pozdrawiam,
    Angelene z raczkującego bloga wing-of-angel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za co bym się miała gniewać? :) Na prawe oko -3,0 a na lewe -3,5. :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Cóż, niektórzy uznają takie pytanie za zbyt prywatne, także... ;) Anyway, naprawdę lubię Twój blog :)

      Usuń
  15. Ja po podliczeniu swojej twarzy miałam nawet myśli, żeby się do jakiegoś lekarza na leczenie z zakupoholizmu leczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no wiadomo różnie to jest. :D Ja lekarzy mam już dosyć, więc może dlatego się trzymam z zakupoholizmem. :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜