Makijaż na sobotę.

Ostatnimi czasu polubiłam się z delikatnymi kolorkami na oczach, tak więc dziś nic nadzwyczajnego. :)

Produkty, które użyłam :
Cała Twarz :
Podkłady - Healthy Mix nr.52 + Oriflame Very Me Porcelain,
Puder - Astor Mattitude,
Róż - Inglot nr. 98,

Oczy :
Biel - paletka My Secret Dream Girl, na biel delikatne złoto ze Sleek'a Au Naturel, koralowy Inglot (numerek się odczepił, ale postaram się to uzupełnić)
Krecha - Essence Midnight in Paris
Tusz - Lancome Definicils,
Usta : Mollon 09 Różany Beż.





\

Buziaki! :*

Komentarze

  1. Przepięknie wyglądasz ;) Genialna kreska ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyba nigdy nie uda mi się wykonać takiej kreski ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty! Trenuj, a na pewno się uda, przecież moje też nie były idealne i dalej nie są. :P

      Usuń
  3. bardzo podoba mi się w jaki sposób malujesz oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz:) Mam pytanie trochę nie związane z tym postem: Co jest twoim największym kompleksem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Bardzo ciężkie pytanie, mam wiele kompleksów, ale największym... kiedyś była to moja waga, teraz jeszcze nie jest tak źle, może piersi? Nie lubie ich kształtu. :(

      Usuń
  5. Kobieto, ależ Ty masz piękne, duże oczęta i usta! Strasznie zazdroszczę:) Makijaż świeży, zalotny, też mam taki odcień tęczówki, więc może i ja coś podpatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) A podpatrzaj sobie, fajnie być dla kogoś inspiracją. :)

      Usuń
  6. Świetny makijaż i perfekcyjna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaa.... tak perfekcyjną kreskę to widziałam tylko w gazetach... ;)

    Zapraszam http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, no bez przesady, taka perfect to ona nie jest. :P

      Usuń
  8. Ślicznotaaa =)) Aż jestem ciekawa co masz na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisałam listę, na ustach Molon (super szminka, jedna z moich najulubieńszych). :)

      Usuń
  9. Genialna kreska! Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam, Marlena http://youngcoookinglove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, trzeba ćwiczyć to się dojdzie do perfekcji. :)

      Usuń
  10. wyglądasz bosko... zazdroszcze makijażu, i tego jak cudnie wylądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie umalowane oczko, lekki cien i piekna gruba kreska... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akurat cienka kreska dla mnie. :D Ale wiadomo jak to jest z tymi krechami.

      Usuń
  12. Ale ładny! Aż mam ochotę na podobny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny makijaż i cudne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż, bardzo podobają mi się takie grubsze kreski na powiece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest cienka, serio. :P Ale jeśli chodzi o kreski, to ja od jakiegoś roku nie chodzę bez. Nie potrafię już, bo wtedy makijaż mi się wydaje jakiś taki niepełny.

      Usuń
  15. Muszę przyznać, że masz na prawdę piękne oczyska... *.* Nie chcesz mi ich oddać??? ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. boski wręcz fenomenalny <3 Zapraszam :***

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny makijaż, mimo jasnych i naturalnych kolorków jest wyrazisty dzięki kresce:)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż makijażem ale jakaś TY piękna :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜