PODZIĘKOWANIA i makijaż.


Kochane, dziś przede wszystkim chciałabym Wam podziękować.

Jest Was już 1000, te (ponad) 2 lata zleciało jak z bicza strzelił. Jestem Wam wdzięczna za każde wejście na moją stronę, każdą przeczytaną notkę i za każdy komentarz. Niesamowicie pozytywnie działacie na moją psychikę i w tej chwili nie wyobrażam sobie zostawić Was na pastwę losu. Dzięki Wam stałam się bardziej pewna siebie, zaczęłam przekonywać się do swojej osoby i przychylniej patrzę na świat. Mój blog to miejsce, w którym mogę się podzielić z Wami moją pasją, która stała się jedną z ważniejszych części mojego życia. Robię to dla siebie i dla Was, bo bez Was nie miałoby to sensu, pozwalacie mi cieszyć się wszystkim 3 razy bardziej.

Dzięki piękne, że jesteście ze mną i dziękuję też za to, że będziecie dalej.

Oczywiście chciałabym zorganizować konkurs, jednak aktualne zasoby pieniężne nie pozwalają mi na to. Mimo to (!), na pewno za jakiś czas na blogu pojawi się coś takiego, jednak jeszcze musimy chwilę poczekać. Może zrobię Wam świąteczne prezenty? :)

Drugą częścią tej notki jest makijaż, parę zdjęć, które oczywiście nie oddaje tego co można było zobaczyć na żywo. Zakochałam się w kolorach, odkryłam je na nowo. :) Makijaż jest utrzymany w śliwkowych odcieniach, z dodatkiem bieli i złota.

 (flesh - najlepiej oddaje kolory)




Twarz:
Podkład - Oriflame Very Me Porcelain,
 Puder - Astor Mattitude,
Bronzer - A raczej brązowy cień z Inglota (numerku brak),

Oczy:
Biel i śliwka - Paletka, z którejś z jesiennych kolekcji Avon'u. Dodatkowo wszystko pokryte pyłkiem z Inglota nr. 35
Krecha - Essence Midnight in Paris
Tusz - Lancome Definicils,

Usta: Szminka Giordani Gold Jewel odcień Rose Blossom  (klik!)

Jeszcze raz dziękuję Wam bardzo, jesteście dla mnie zbawieniem. :)
Buziaki. :*

Komentarze

  1. Ale te kolory pięknie wydobywają twoją tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz takie śliczne usta i budowę oka! no miodzio:)
    a w kolejnym konkursie bardzo chętnie wezmę udział, póki co - zapraszam do swojego pt *Pora roku* http://ansou.pinger.pl/m/15083659/konkurs-pora-roku

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana , nie ma za co - to my powinnyśmy Ci dziękowac ,że chcesz dla nas pisac :*** Piękny makijaż :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor oczu to ty masz śliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na paletkę z Avon'u to się nie spodziewałam, a tu proszę. :)

      Usuń
  6. gratuluje, milo bylo patrzec jak sie rozwijasz ty i blog:) nastepnych tysiecy zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super makijaż :D
    zapraszam do mnie na zdenkowanych :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż świetny :D
    Życzę kolejnego tysiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciągle nad nimi pracuje, bo idealne nie są, ale i tak chyba nic więcej z nich nie wyciągne, bo marzy mi się bardziej szpiczasty łuk. :P

      Usuń
  10. Gratuluję! Pięknie te oczka wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oczko :* Gratulacje i kolejnego tysiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś po prostu piękna! a makijaż zwala z nóg! ach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, życzę dalszego rozwoju bloga i satysfakcji z jego prowadzenia :)

    Jak zwykle wyglądasz olśniewająco! :O

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny makijaż! bardzo pasuje do Twojej urody :) zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :)

    no i gratuluję tysiączka.. i życzę kolejnych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesadyzmu. :P Ale dziękuję. :)
      A ja Tobie życzę, żebyś mnie przegoniła! (chyba o to nie będzie trudno. :))

      Usuń
  15. Bardzo delikatna ta śliwka :) Ale makijaż wykonany według mnie perfekcyjnie.

    Gratulacje i życzę jeszcze większej ilości obserwatorów, wejść, komentarzy, a przede wszystkim byś czerpała jeszcze większą radość z prowadzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :) Na żywo kolor był ciut bardziej intensywny. :)
      Nie dziękuję. :)

      Usuń
  16. Bosko ta pomadka wygląda na ustach, bosko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci ten makijaż wyszedł. Zaglądam do Ciebie regularnie i z taka przyjemnością czytam to co piszesz...:) No musze Ci to powiedzieć: genialna jesteś…;P Gratuluje 1000 i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜