Mało-cudeńkowy haul, czyli: Giordani Gold Jewel Lipstick

Właśnie przyszła do mnie szminka Giordani Gold z serii Jewel Lipstick, i nie mogę się nie pochwalić tym małym cudeńkiem.

Patrzta i podziwiajta: 

Szminka ma cudowny, klasyczny kolor, róż wpadający w oberżynę. Moim zdaniem będzie pasować wszystkim (to szminka typu Airy Fairy z Rimmel’a).


Jednym słowem boski! Krycie raczej półtransparentne, wykończenie błyszczykowe, w konsystencji (przyjemności nakładania) i wykończeniu, przypomina mi bardzo szminki z Celii.


To zdjęcie chyba najlepiej oddaje kolor, widać tą nutę fioletu, jednak nie jest to dokładnie to co na żywo. :(
(Mam nadzieję, że uda mi się go kiedyś złapać!)


A Wy macie? Podoba Wam się? Też zwracacie taką uwagę na opakowania produktów?
Buziaki. :*

Komentarze

  1. prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, a opakowanie jak mały skarb ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, aż szkoda będzie wyrzucać kiedy się skończy. :(

      Usuń
  3. Oriflame widzę przyszpanował z opakowaniem;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ja jakoś nie przepadam za ich kosmetykami i nie za często na coś się skuszę, ale w tym przypadku musiałam! :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, aż ciężko oderwać wzrok od niego. :D

      Usuń
  5. Piękny kolor.
    A w nowym Katalogu przy zakupie MORE by Demi te pomadki są za 4,90.
    Chyba wybiorę właśnie ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka chce perfumy, ale nie chce pomadki :) jak fajnie :) Dla siebie chyba też kupię MORE by Demi, więc wybiorę sobie jeszcze jakiś jeden kolor - chyba będzie to Dusky Nude, ponieważ dalej szukam nudziaka idealnego :)

      Usuń
  6. spodziewałam się ciemniejszego koloru na ustach :D ale mam podobny odcień z Mollon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest ciemniejsza. :P Ale ciut, a niestety na zdjęciach nie można tego złapać. :(

      Usuń
  7. W przypadku tej pomadki zwróciłam, bo jest piękne. Pięknie też wygląda na Twoich ustach. Też ją mam, tylko w innym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko na nią nie zwrócić uwagi. :)
      A w jakim Ty masz odcieniu? Też jesteś zadowolona?

      Usuń
  8. opakowanie cudne, myślałam, że kolor na ustach będzie ciemniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest ciut ciemniejszy, ale nie wiele. :)
      Ja byłam przygotowana na taki kolor, bo sprawdzałam w necie, jak to zwykle bywa. :P

      Usuń
  9. opakowanie świetne bardzo eleganckie:) to sama przyjemność trzymać w dłoni taką szminkę w tak estetycznym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj wolalam wczesniejszy wyglad bloga... pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. :( Tak się staram żeby było ładnie i nad tym szablonem przesiedziałam już parę dobrych godzin, a nie jest jeszcze wykończony.
      Mam nadzieję, że to jednak nie zrazi Cię do zaglądania tutaj.

      Usuń
  11. Piękna - z zewnątrz i wewnątrz ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne opakowanie!
    No i kolor na ustach wyglada pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudak, uwielbiam takie odcienie!!! a o giordani gold slysze po raz pierwszy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty? Mi już nie raz przemknęła ta podfirma, ale jakoś mi było nie podrodze zawsze.

      Usuń
  14. Ale pięknie wygląda na ustach! ;-))
    A te opakowanie - cudo!! ;)


    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, jakie cudeńko! Jeszcze 5 obserwatorów i będzie tysiaczek!!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wygląda na ustach :D w opakowaniu taka bura mi się wydaje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w opakowaniu nie wygląda zachęcająco, a na ustach cudownie. :)

      Usuń
  17. Faktycznie opakowanie śliczne. Bardzo zwracam uwagę na opakowanie produkt. Przecież to jest pierwsza rzecz, która nas przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie napewno, jestem gadżeciarom i lubię jak coś dobrze wygląda. ;)

      Usuń
  18. Śliczny kolor i ciekawe opakowanie. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mamuniu... kolor marzenie :) piękna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜