Ty też możesz pomóc kupując kosmetyki! - Akcja 2H Diadem.

Witajcie kochani! 
Dzisiaj chciałabym Was powiadomić o szczytnym celu, jaki rozpoczęła polska firma Diadem! 
Nazywa się on 2H i polega na tym, że za każdy kupiony kosmetyk tej firmy, Diadem finansuje dwie godziny edukacji dla kobiet w krajach trzeciego świata! 


Na stronie marki możemy znaleźć taką informację: "Każdy sprzedany produkt Diadem Cosmetics pozwala zapewnić 2 godziny edukacji - jedną szkolną, ogólnoedukacyjną oraz drugą- warsztatową, pozwalającą kobiecie nabyć umiejętności zawodowe, takie jak wykonywanie makijażu, fryzjerstwo czy krawiectwo, które zapewnią jej start na drodze do ekonomicznej niezależności kobiety, a w konsekwencji do mądrych i niezależnych decyzji." Po więcej informacji w tej sprawie odsyłam Was bezpośrednio do ich strony (klik!).



Nie wiem jak Wy, ale ja jestem jak najbardziej ZA tego typu akcjami. Zawsze jeśli jest możliwość jakiegoś wsparcia, staram się to robić. Dlatego też, w mojej kosmetyczne zagościło parę produktów Diadem:


Zdecydowałam się na hypoalergiczny eyeliner w kałamarzu: 

Piękny róż rozświetlający o nazwie Mgiełka Różana (01):


I cień w kredce, do kompletu, w kolorze Delikatnego Różu (08):

Tutaj swatche produktów w kolejności (od lewej): cień, róż i eyeliner
z lampą

i bez.

Niestety nie używałam tych kosmetyków na tyle, by móc się o nich wypowiedzieć, ale (!) moje zdanie jest takie, że nawet jeśli nie będą one dla mnie hitami, to wiem, że mogłam przyczynić się do czegoś bardzo ważnego - polepszyć standardy życia innych ludzi. 

Myślicie, że 2 godziny to mało? 
Gdyby wszyscy moi obserwatorzy kupili choćby po jednym kosmetyku Diadem, łącznie wywalczylibyśmy 2624 godziny, co przekłada się na prawie 110 pełnych (24h) dni!

Jeśli również macie dobre serca i chcecie wspomóc akcje, zapraszam Was do sklepu internetowego (klik!) , bądź sprawdzenia gdzie w Waszym mieście można kupić ich produkty (klik!).
Firma nie cechuje się wygórowanymi cenami, dzięki czemu uważam, że większa liczba osób mogłaby wziąć udział w inicjatywie. Kupując choćby sam lakier do paznokci za niecałe 14 zł!

Wesprzecie? :)

Komentarze

  1. Piękna inicjatywa! :)
    Ciekawe natomiast jak będzie z jakością kosmetyków, ja czekam na pomadkę w płynie i podkład (mam nadzieje że odcień będzie dobry!) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również się zaangażuję w tę akcję :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAstanowię się nad tą akcją :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜