Tag: 30 kosmetycznych pytań!

ZASADY
1. Napisz, kto Cię oTAGował.
2. Odpowiedz na 30 pytań.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom.
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie oTAGowane i umieść adresy do ich blogów w swojej odpowiedzi.
5. Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię oTAGowała, na przykład pod jej najnowszą notką.


Nagrodę przyznało mi wiele dziewczyn, jednak wybaczcie, że nie będę was wymieniać, ponieważ wszystkie zaproszenia do 3 różnych Tag’ów już mi się mieszają! Jednak wszystkim baaardzo dziękuje!! :)

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz ?
- 2 razy. Rano - myje tonikiem przed ew. makijażem, a wieczorem żelem zmywam twarz [ jeśli posiadam ten makijaż ] i także przemywam tonikiem.
2. Jaki masz typ cery ?
- Moja cera jest mieszana. Suche policzki z rumieniem, ze świecącą się strefą T + popękane naczynka w tych miejscach! [ Ha! Ja to potrafię! ]
3. Co jest obecnie twoim ulubionym produktem do mycia twarzy ?
- Nie mam takiego produktu, cały czas zmieniam, kupuje nowe, ze względu na pory roku moja skóra inaczej się zachowuje więc potrzebuje czego innego, ale jednak najbardziej zadowolona byłam z toniku Nivea Stay Clear i chyba do niego wrócę!
4. Czy używasz peelingów do twarzy ? Jeżeli tak, to jakich ?
- Używałam paru, w tej chwili mam peeling morelowy z Soraya. Niestety nie stosowałam tego z ST.Ives, ale kiedyś spróbuje!
5. Jakiego kremu do twarzy obecnie używasz?
- Olay [ jestem oddana ich kremom do twarzy z serii Active Hydrating! ] w tej chwili testowałam Hydrożel z tej serii, ale jednak wolę konsystencje kremu, jednak nawilżenie na lato jest idealne.
 6. Używasz kremu pod oczy ? Jeżeli tak, to jakiego ?
- Nie.
7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
- Nie.
8. Jakiego podkładu używasz ?
- Bourjois Healthy Mix nr 52, a na jesień zakupiłam sobie Affinitone z Maybelline.
9. Jakiego korektora używasz ?
- Trójki z Essence, jednak bardzo rzadko, kiedy na prawdę mam czas!
10. W jakiej tonacji jest twoja cera?
- Bardzo jasna, ogólnie mówi się że jestem biała jak ściana, ale w odcieniu żółtym.
11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
- Bardzo je lubię i z chęcią nosiłabym jakieś na co dzień!
12. Jakiej mascary używasz?
- Essence Multi Action - jest całkiem dobra, ale szału nie ma.
13. Czego używasz do aplikowania makijażu ?
- Pędzli Hakuro, recenzje możecie znaleźć na moim blogu!
14. Czy używasz bazy pod makijaż ?
- Nie.
15. Czy używasz bazy pod cienie?
- Tak, z Kobo, uwielbiam ją!
16. Ulubiony kolor cienia do powiek ?
- Nie mam! Kocham wszystkie kolory, jednak są takie, które źle wyglądają na mojej powiece - większość fioletów, niebieski, mocny róż.
17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie ?
- Jeszcze inaczej! Cień do powiek i pędzelek do eyelinera! Zawsze i nigdy inaczej! Tak najlepiej i najszybciej wychodzą mi kreski.
18. Ulubiona szminka?
- Hm... Jestem maniaczką produktów do ust, a szczególnie błyszczyków, ze szminkami jestem bardziej na luzie, ale i tak ciężko mi wybrać jedną... Wydaje mi się, że będzie to Rimmel Nude Delight.
19. Ulubiony błyszczyk ?
- Tak jak wyżej! Freak błyszczykowy ze mnie straszny, ale uwielbiam efekt Revlon'ów SuperLustrious, mimo że trzeba go trochę nałożyć, oraz Chanel, no i... ogólnie lubię większość!!Musi mieć fajny kolor, nie mieć drobinek, a za to piękny efekt tafli! [ Jeśli znacie taki, który daje większy efekt tafli od Revlonu to proszę o info. będę bardzo wdzięczna!!]
20. Ulubiony róż ?
- Inglot w kremie [ ten w słoiku ]! Super naturalny efekt [ jak ktoś chce sztuczny też może uzyskać ], szybko się nakłada, baaardzo wydajny, cena nie za niska porównując z tą wydajnąścią, mój pierwszy i ostatni róż! Święty Graal!
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem Internetu ?
- Tak, czasem na allegro u sprawdzonych sprzedawców.
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarku ?
- Nie! One zawsze stoją na słońcu i są przeterminowane, chyba że mówimy o osiedlowych drogeriach, to jasne!
23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć ?
- Za ciemny podkład + czarna kredka w koło oka! Toż to hit lata!
24. Czy lubisz kolorowe makijaże ?
- Jasne! Takie preferuje najbardziej! :)
25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu, używając tylko jednego produktu co by to było ?
- Zdecydowanie tusz do rzęs.
26. Wychodzisz z domu bez makijażu ?
- Tak, zdarza się, szczególnie teraz w wakacje. ;)
27. Czy uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu ?
- Nie.
28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/makeup'u?
- Po liceum chce iść na charakteryzacje filmową.
 29. Która firma kosmetyczna jest dla ciebie najlepsza?
- Nie ma jednej "najlepszej" każda ma + i -. Lubię Inglota za cienie, Maybelline za tusze, Rimmel'a, za produkty do ust itd.
30. Czy zdarza ci się niezdarnie nałożyć makijaż ?
- Nie! Wole go już nie robić, ale ominąć parę rzeczy jak wiem, że mam za mało czasu i mogę zrobić coś źle. Jestem raczej perfekcjonistką, będę poprawiać kreski 5 razy, tylko żeby były idealnie równe! :)

Uff… jeśli ktoś kto przeczytał, to jest boski. :)

Blogerki, u których chcę zobaczyć ten TAG to :


Na zdjęciu z moją małą kumpelą w Łebie. :)) [ to nie moja siostra, nie mam rodzeństwa ] 
Buziaki! :* 

Komentarze

  1. Jestem boska, bo przeczytałam całość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz na tym zdjęciu, boskie pazurki! Przeczytałam do końca. Bardzo przyjemnie się czyta :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    www.spark3250.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. marzą mi się takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey siostro! ;* :D
    Fajny bloog
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skonfudowana Panno, dziękuję za otagowanie, na blogu jest już odpowiedź :)
    p.s. ślicznie wyszłaś na zdjęciu z kumpelą! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna recenzja na dole + makijaże, z chęcią będę obserwować! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna jesteś , łajnie zdjęcie z kumpelom P.S Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcie! ;]
    zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dotrwałam do końca :)
    Mam tylko takie małe jedno "ale": bardzo często używasz wykrzykników i kiedy czytam, mam wrażenie, że ktoś do mnie krzyczy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie się dzisiaj zastanawiałam co u ciebie słychać ;)
    co do peelingu morelowego z Sorayi to czytałam, że to polski odpowiednik St Ives, ponieważ peeling St Ives był produkowany przez koncern Soraya właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. Twój blog również jest bardzo interesujący.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo... Byłaś w Łebie? Ja z u mieszkam.
    Super wyszłaś na zdjęciu :D
    Super buty :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ale się zmieniłaś, dawno nic nie nagrałaś dla nas ;* ale chociaż tyle, że piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz i piękny róż masz na policzkach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześlicznie wyglądasz;] i ciekawa notka oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  16. rozwaliło mnie to 'jak ktoś chce sztuczny też może uzyskać', haha :D świetnie wyglądasz! :D

    zapraszam Cię do mnie na konkurs :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super notka !
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ST.Ives to teraz to co Soraya ponieważ już go nie produkują ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się napatrzeć. Pamiętam Cię z początku z youtube i przeglądam teraz Twojego bloga. Wielka zmiana, wielki plus i muszę przyznać - wyglądasz po prostu prześlicznie! Nie mogę się na Ciebie napatrzeć, naprawdę robi wrażenie. :))
    Oczywiście dodaję i lecę 'podziwiać' starsze posty! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm z tego co wiem St.Ives już nie ma w produkcji. Zastąpił go morelowy z Sorayi... Piękne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜