OOTD na rozpoczęcie + paznokcie.

Moje drogie! Dzisiaj szybki post, chciałam Wam pokazać jak ubieram się na rozpoczęcie roku.
[ może nie jakoś super-hiper galowo, ale ja tak zawsze ]
Zdjęcie było robione na szybko, więc wybaczcie, wyszło jak wyszło.


Bokserka - Orsay - 20 zł 
Żakiet - H&M - 75 zł %
Jeansy - Taily Weill - 30 zł % 
Buty - New Yorker - ok. 200 zł
Torebka -  H&M - ? zł.
% - przecena 

Oraz moje paznokcie - lakier Sensique, o którym ostatnio pisałam [klik!] + pękacz z Kados. Bardzo podoba mi się ten duet, oczywiście na rozpoczęcie, moje paznokcie będą wyglądać inaczej! :)

  
Jak się podoba?
Buziaki! :* 

Komentarze

  1. Świetnie wyglądasz, ale wg mnie trochę za mało elegancko jak na rozpoczęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz:) i jak ty schudłaś cudownie cię znowu widzieć:p ja też idę do I klasy liceum i muszę coś wygrzebać z szafy:D OOTD też mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super! Ciekawe buty, mogłabyś je pokazać 'bardziej'? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny! :*
    Justyna : Przy następnym poście na dole dam te buty z bliska, już kiedyś robiłam im zdjęcie i wiem, że nie wychodzą dokładnie tak jak wyglądają na żywo, ale postaram się je dobrze złapać, może tym razem się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna masz tą myszkę !! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym zmieniła spodnie na czarne rurki :) piękny manicure!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, ja też ubieram się zawsze pół-galowo, wkoncu to tylko rozpoczecie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile mnie wzrok nie myli to są chyba te buty co je przymierzałam. Naprawdę piękne. Miałam chęc kupic ale zrezygnowałam. Outfit bardzo fajny ;)
    Miło, że wróciłas. Często zaglądam tutaj i równie tak samo wpadałam na YT oglądac filmiki ;)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Obserwatorka ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny strój, ale trochę nie na rozpoczęcie :) Chociaż w sumie dawno minęły czasy galowych mundurków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój ok, ale niedobrze Ci w tym kolorze włosów...

    OdpowiedzUsuń
  11. myślę że strój jak najbardziej jest OK na rozpoczęcie roku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz przeeeeeślicznie!;* i świetny ten Twój outfit!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmień koszulkę i będzie pięknie, ta jest zbyt przeźroczysta

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to dzinsy troche nie pasują w tym kolorze, zwykle ubierałam ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Właśnie zaczynam prowadzić bloga, mogłabyś mi pomóc? Nie wiem jak go rozsławić, by więcej osób na niego wchodziło. Co zrobiłaś ,że twój blog jest tak popularny?

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie są rewelacyjne i bardzo podoba mi się żakiet :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny set :) A paznokcie super :) Teraz złoto ma byc kolorem sezonu więc akurat trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. strój jest śliczny, chociaż ja dodałabym jakąś granatową spódnicę, żeby było troszkę bardziej galowo :)
    p.s. kiedyś, gdy kręciłaś filmiki, mówiłaś, że uczysz się w domu. teraz wróciłaś do szkoły? :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz niesamowicie długie i piękne paznokcie! Poza tym świetnie wyglądasz, choć na rozpoczęcie roku to spodnie zmieniłabym na ciemniejsze ;) Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest strój na rozpoczecie. Porażka. Tak można sie ubrac nna codzien a nie na 1 września.

    A paznokcie skróć, bo (bez urazy ) ale wyglądaja jak u wiedźmy, takie skojarzenie pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  21. no no.. piękniejesz w oczach! :)
    szkoda, że przestałaś nagrywać na YT :/
    fajne buty

    OdpowiedzUsuń
  22. na jaki profil idziesz do liceum ?
    fajny strój . ;))
    mam pytanie mogłabyś zrobic notke o nowej szkole ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜