7 Makijażowych faktów o mnie + buty.

Zasady :
1. Napisz kto przyznał ci tę nagrodę.
2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie.
3. Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom.

Nagrodę przyznało mi wiele dziewczyn, jednak wybaczcie, że nie będę was wymieniać, ponieważ wszystkie zaproszenia do 3 różnych Tag’ów już mi się mieszają! Wszystkim baaardzo dziękuje!! :) 




1.Jestem freakiem błyszczykowo-szminkowym, z lekką przewagą na błyszczyki. Zawsze kiedy idę na zakupy nikt mnie na nic lepiej nie skusi jak na błyszczyk czy szminkę, jeśli zobaczę jakąś nowość to od razu chce ją przetestować, kupić, mieć do swojej kolekcji! : )

2. Nie lubię pudrów, więc używam skrobi ziemniaczanej. Tak. Skrobia ziemniaczana dobrze matuje jest super tania, a ja przesypuje ja sobie do starego opakowania po pudrze i jestem zadowolona, nie mam zamiaru tego zmieniać.

3. Nie mam zwyczaju poprawiać makijażu w ciągu dnia. Jedynie usta. Niektóre, kobiety, dziewczyny, w połowie dnia siadają przed lusterkiem i się poprawiają, przepraszam ale dla mnie to głupota.

4. Jestem niesystematyczna! Co mnie strasznie denerwuje! Cały czas dążę do tego być wyrobić w sobie tą systematyczność i nic. Nie smaruje się regularnie kremami do ciała i twarzy, rąk, a stóp to już w ogóle!

5. Jestem straszną perfekcjonistką, w sumie to dobrze, bo wiem że z domu nigdy nie wyjdę z dwiema różnymi kreskami na oku, ale czasem gdy brak mi czasu, zamiast się pośpieszyć, ja poprawiam coś 10 razy żeby było idealnie…

6. Wszystko musi być idealnie… Czyli po prostu – wszystko domknięte, dokręcone, nie upaprane czymś, nie wylane, czyste jak to tylko możliwe. Zawsze zakręcam kremy po mojej mamie, ponieważ uważam, że robi to nie dokładnie, a że ja mam takie zboczenie, to wydaje mi się że ratuje jej tym życie.

7. 3 lata temu nie pomyślałabym nawet, że będę interesować się makijażem! Nienawidziłam chodzić nawet w sukienkach, słuchałam rocka i w ogóle byłam na nie, a teraz proszę, w lato jeansy to u mnie rzadkość, od 2 lat interesuje się modą, od 1,5 roku urodą. Od ponad roku prowadzę cudownego bloga, przez którego poznałam wiele fantastycznych ludzi. Lubię to robić i mam nadzieję, że tak zostanie.
                                           ***********************************
Na życzenie Justny [ Zapraszam was na jej bloga! Dziewczyna ma świetne wyczucie stylu! ] wstawiam buty z ostatniego posta, tak jak myślałam, nie wyszły one tak ładnie jak na żywo mimo to i tak starałam się uchwycić je jak najlepiej. ;)
Buziaki! :*


Komentarze

  1. Punktu pierwszego nie da się nie zauważyć śledząc Twojego bloga :)
    Fajne butki u mnie właśnie trwa konkurs gdzie można wygrać bon na butki, a ich chyba nigdy za wiele? może się przyłączysz?
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/08/349-konkurs-500-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jakiś czas temu nie uwierzyłabym, że będę się tak interesować makijażem :)
    Fajne te buty :D Można wiedzieć ile cm ma obcas? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są przepiękne, takich szukałam całe lato! ;/ Ciekawe czy jeszcze je dostane... dziękuję za odpowiedź! :)
    PS.: Skrobią ziemniaczaną jestem zaskoczona, muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o skrobi ziemniaczanej:) chyba nawet na jednym z filmików na yt mówiłaś ze wymieszałaś ją z czymś?:P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne buty!! sliczne po prostu :D

    Zapraszamy ;) http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty :) bardzo mi sie podoba twoj blog, sledze go od kilku miesiecy :) bardzo ci elubie, jestes mega laska <3 zazdroszcze urody :):) zapraszam na mojego bloga, ktorego prowadze od niedawna :) jesli wgl. przeczytasz ten komentarz, to moze bd chciala mnie kiedys polecic w notce, jesli moj blog ci sie spodoba :) ii zauwazylam rowniez to, ze jestes totalnym frikiem :D hahaha. bardzo CIe lubie <3<3
    kaasteriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy Cię serdecznie na naszego bloga - zosandkas.blogspot.com . Naprawdę miło nam będzie, jeśli zostawisz jakiś komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty cudaśne ;)

    masz chłopaka ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, chciałąm sie zapytać, gdzie teraz chodzisz do szkoły, bo słyszałam, że miałaś nauczanie w domu, teraz po gimnazjum poszłaś normalnie do szkoły?

    Zapraszam do mnie >>beauty-fresh<<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez niestety jestem strasznie niesystematyczna, nie tylko jak chodzi o sprawy urodowe, ale o wszystko! Ehh:/

    OdpowiedzUsuń
  11. MariannaMartyna : Tak, do liceum chodzę już normalnie. ;)
    Kleopatre: Nie jestem sama to mnie pociesza! :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜