Sensique Strong & Trendy Nails Summer 2011! Hitem?

Dziś recenzja letniej kolekcji lakierów Sensiqe – co prawda lato się już kończy, ale to nie ważne, pogoda jednak nam dopisuje. [ nareszcie! ]

Mi najbardziej ze wszystkich 8, spodobał się Sunny Sparkle nr.256 – nazwa świetnie oddaje kolor. 
Zanim zacznę chciałabym zauważyć, że tak jak wyżej możecie zobaczyć, firma Sensique wprowadziła nazwy na lakierach, co bardzo mnie cieszy, zawsze lepiej jest to zapamiętać niż numer! 

Paznockie na zdjęciu wyglądają jakby miały pozdzierane końcówki [ o ironio! ], jednak to gra światła. ;)  


Ogólne Informacje :

Cena : 5,99 zł za 8 ml
Dostępność : W Drogerii Natura [ gdzie są te Drogerie możecie sprawdzić tu. ]
Co pisze producent :

 
Plusy:

+ Super kolory! [ nie tylko ten jedyny! ] Jedne wyraziste, z drobinami, bez, delikatne. Każdy znajdzie coś dla siebie!

+ Trwałość! Byłam w szoku, ponieważ wytrzymał u mnie 5 dni!!

+ Nie zawiera toluenu i formaldehydu.

+ Konsystencja jest w sam raz.

+ Dwie warstwy dają krycie idealne, nawet jedna grubsza jest już dobra!

+ Odpryskuje tylko wtedy, kiedy paznokcie nam się rozdwajają.

+ Pędzelek mimo, że cienki [ ja takich nie cierpię ] to bardzo poręczny i szybko można nim pomalować paznokcie.


Minusy:

- Nie schnie super szybko – ok. 10 minut.

Podsumowanie: 
Lakiery są FENOMENALNE! Już dawno nie byłam czymś tak zachwycona! Mam nadzieję, że następne serie równie dobrze będą trzymać się na paznokciach – bo jak tak, to już jestem fanką numer 1 lakierów Sensique! Co do jedynego minusu – można pomalować paznokcie [ tak jak ja to zawsze robie ] przed obejrzeniem filmu! W trakcie na pewno zdąży nam wyschnąć! :))
Buziaki! :*

Komentarze

  1. Też fajnie wygląda! :)) Tak jak pisałam, każdy znajdzie coś dla siebie, bo widzisz Tobie się podoba delikatny róż, a mnie mocny drobinkowy złoty. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bardzo tą serię :) Wszystkie kolory mają coś w sobie.
    Nie zgodzę się jedynie z tym, że długo schną... u mnie pomimo nałożenia 2 warstw jest to naprawdę chwila i nie muszę się martwić, że zniszczę w jakiś sposób pomalowane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolor akurat mi się nie podoba, ale to moje zdanie :) nie wiem co jest takiego w lakierach sensique, że mnie odpychają ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sauria80: Kobalt też, jest świetny! Zresztą... który z tych lakierów nie jest??
    A. : A nie przechowujesz ich w lodówce? Ja kiedyś trzymałam i mi szybciej schnęły te wolno-schnące, może i tu spróbuję!
    Kasia: Przekonaj się koniecznie! Kup jeden na spróbowanie, bo są super, a naprawdę tanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez go mam, jest swietny, nietypowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju ale masz pazury !:D kolorek ładny, ale w sumie nie lubie złota co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe próbowałaś kiedyś piłować paznokci bardziej prostokątnie? Masz do tego idealny kształt plytki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszka: Dziękuje! :*
    PaulinaSz: Próbowałam, bardzo mi się podobają takie paznokcie, ale nie u siebie - u innych, ja wole swoje na kształt migdała. ;) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten zielony na dole.. ;) Muszę się chyba przejechać do natury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Otagowałam Cię!
    http://vixen-view.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jakoś nie skusiłam się na wypróbowanie tych lakierów. No cóż... może jeszcze zakupię ? Nie wiadomo ;p

    zmakeupizowani.blogspoto.com zapraszam na rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolorki :) A Ty masz fajne paznockie! ;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Aż znowu żałuje, że nie ma mnie w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zaczęłam swatche ;)
    ten kolor jednak nie należy do moich ulubionych ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Turkus piękny!
    Zapraszam na rozdanie
    http://cosmeticslady.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kolory, ten, który masz na paznokciach przypomina mi cytrynowe cukierki nimm2

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie ten kolor też nie przemówil...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜