One Lovely Blog Award.

    Zasady:
- Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
- Napisz o sobie 7 rzeczy
-Nominuj 16 innych cudownych blogerów
- Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę
-  Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

Nagrodę przyznało mi wiele dziewczyn, jednak wybaczcie, że nie będę was wymieniać, ponieważ wszystkie zaproszenia do 3 różnych Tag’ów już mi się mieszają! Jednak wszystkim baaardzo dziękuje!! :)

7 rzeczy o mnie :

1. Moim pupilem jest dobrze znany wam York – Figiel, a ja jestem wielką fanką kotów! Z tego powodu, że nie mogę ich mieć [ uczulenie mamy ] zbieram ich figurki! Oczywiście mój pies jest kochany przeze mnie całym sercem – jest wyjątkowy. ;)

2. Jak dotąd miałam wiele pomysłów na studia: od psychologa po wyścigi [!], jak na razie przez dłuższy czas [ i też bardziej na serio ] zatrzymałam się w fazie „charakteryzatora filmowego” .

3. Zawsze mi brak czasu – chciałabym robić wiele rzeczy – jeździć na koniu, pływać, pójść na naukę jazdy, później może na motor, yoga, decoupage, fotografia, moda, książki, uroda, kuchnia, zdrowe jedzenie – i gdzie to wszystko zmieścić w 24 godzinach? :( + normalne obowiązki!

4. „-Gdzie jedziemy na wakacje?
       -Nad morze!!”
Tak przebiega rozmowa co roku. Nie przepadam za górami, można je zwiedzić bo są piękne, nie powiem że nie, ale morze jest bardziej w moim typie. Piasek, woda, słońce którego się tak nie odczuwa przez wiatr, jód, szum fal, sztormy, mewy, lody. To są moje klimaty. ;) [ ale UWAGA! Nie lubię, i nie mogę, się opalać! ]

5. Mam nadwagę, co widać. Mimo że staram się zdrowo odżywiać, ćwiczyć itd. Moja waga za nic nie chce spać w dół. Nie lubię stosować diet. Ostatnio stwierdziłam, że lubię siebie taką jaką jestem, jednak nie zaszkodziło by dla zdrowia 5 kilo mniej! Jak już mówimy o wyglądzie – jestem niska! Mam 157 cm wzrostu, teraz i tak się cieszę, ponieważ rok temu miałam 150 cm…

6. Mam bardzo dobre kontakty z moimi rodzicami. Z tą dwójką przyjaźnie się najbardziej i wiem, że co by się nie działo, jak bym nie narozrabiała to mogę na nich liczyć! ;)

7. Mam świra na punkcie Francji! Uwielbiam wierze Eiffla, croissanty, Łuk Triumfalny, Katedrę Notre-Dame czy też Aleje Pól Elizejskich! Niestety… nigdy tam nie byłam.


Nagrody przekazuje :
Wszystkim, którzy jeszcze nie zrobili tego Tag'u!
Buziaki! :* 

Komentarze

  1. Również ubóstwiam morze! Góry dla mnie kojarzą się tylko z zakrawionymi nogami, skarpetami i butami :P Jednak staram się urozmaicać wakacje i jeździć na zmianę - raz nad morze, raz w góry.
    Też uważam swoich rodziców za najlepszych ludzi na świecie! (:
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. WieRZA. Przez 'rz'.
    Masz rację, zajmij się charakteryzacją filmową.

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze ci koleżeńskiego kontaktu z rodzicami . ;|

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy może najpierw sprawdź w słowniku jak się pisze słowo wieża? piszę się jak najbardziej przez ż z kropką, nie przez rz, Paulina dobrze napisała. Mam nadzieję, że pomogłam, pozdrawiam.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ci kontaktów z rodzicami ;) :d tez mam nadwagę ale mam 173cm wzrostu lecz chciałabym mieć napewno mniej ;) jesteś podobna do mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile ważysz ? bo nie wyglądasz na taką co by miała nadwage

    OdpowiedzUsuń
  7. nie płacz, ja idę do 2 LO i mam 150 cm. W sumie czasem to wkurzające, ale ogólnie to potrafi być ogromny plus, zawsze mnie koledzy na rękach noszą albo przytulają bo jestem "słodka" i to ci przystojni, więc pretensji nie mam :P Trzeba się wysprycić ot co! :D
    Też chcę schudnąć dla zdrowia 5 kg - masz jakiś patent żeby zrobić to skutecznie i szybko?
    A tak ogólnie to chyba, też sobie kiedyś zrobię ten tag.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy : 60 kg.
    Amanda : Co racja, to racja. ;D Co do diety to może kapuściana?

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie ja też mam doskonały kontakt z rodzicami moja mama to moja naj przyjaciółka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten tag. Jest zwykle taki osobisty, pogodny, niekonwencjonalny. :)
    Świetne imię dla psa. Dla zwierzaka w ogóle.
    A tę Twoją nadwagę to gdzie widać? Hę?
    Ja podobno mam niedowagę i w nosie mam wszelkie uwagi. Norma to bardzo szerokie pojęcie - jednym lepiej tak, innym inaczej. Tobie jest ładnie w wersji aktualnej.

    OdpowiedzUsuń
  11. skądś znam tego pana...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜