Synesis Eco Żel do mycia ciała.


Ogólne Informacje : 
Cena: 19 zł
Pojemność: 210 ml
Dostępność : Na stronie internetowej www.synesis.pl 
Co pisze producent :
Na stronie : Eco żel do mycia ciała jest pierwszym produktem w Polsce, który otrzymał europejski znak Ecolabel. Znak ten został opracowany przez Wspólnotę Europejską i jest gwarancją dbałości o ludzkie zdrowie i czystość wody. Wszystkie składniki, wraz z kompozycją zapachową, spełniają najostrzejsze światowe rygory środowiska.
 Żel jest bardzo wydajny i nie wysusza skóry dzięki roślinnej natłustce. Jego zapach pozwala poczuć się cudownie świeżo. Doskonały dla Pań i Panów.
Na opakowaniu :

Plusy :
 
+ Opakowanie : Czyli pierwsze co rzuca się w oczy, bardzo ładne i eleganckie, a do tego z poręcznym dozownikiem i ważnymi informacjami na opakowaniu.

+ Eco : Tak jak to firma podkreśla jest to: „pierwszy produkt do mycia ciała, który otrzymał europejski znak Ecolabel” to im się bardzo chwali, bo wiem że wśród Was jest wiele dziewczyn, które używają kosmetyków tylko naturalnych, albo po prostu bardzo to sobie chwalą. [ ja też! ]
+ Zapach : Byłam zaskoczona, bo produkty ekologiczne, z którymi się spotkałam zawsze miały bardzo delikatny zapach, lub jego brak, a tu proszę! Ten żel, posiada bardzo mocną woń, jednak, trudno mi ją opisać… Powiedziałabym, że to jakieś dosyć ciężkie kwiaty. [ wybaczcie jak poczujecie co innego, nie jestem dobra w opisywaniu zapachów, chociaż się staram, jeśli jednak ktoś używał i ma lepsze zobrazowanie to proszę pisać i za pozwoleniem, wkleję to do tego postu! ] Jednak wiem, że nie każdy lubi mocne zapachy, różne nosy mamy, tak więc wklejam też do minusów.
+ Konsystencja : Wiadomo – żelowa. Bardzo przyjemna, jednak nie zaskakująca. :)

+ Piana : Delikatnie się pieni, dla jednych [ znów! ] plus dla drugich minus, dlatego wklejam w 2 miejscach, ja zależnie od humoru lubię różny stopień pienienia się [ haha! ]Choć w tym przypadku dla mnie jest to plus, bo mając żel Eco, oczekiwałam tak lekkiej pianki, jaką dostałam. ;)
+ Pielęgnacja : Również na tak! Bardzo ładnie zmywa z nas cały brud, jednak nie nawilża, ani nie robi innych rzeczy [ ale przecież nie tego oczekuje się od żelu ]

+Wydajność : Na jedną osobę starzy na ponad miesiąc.

Minusy :
- Cena : Jest to produkt, który używamy codziennie więc nie wiem czy wszyscy chcieliby wydawać 19 zł za żel. To pewnie przez znaczek Ecolabel i ja to jak najbardziej rozumiem, bo teraz trudno wyprodukować coś ekologicznego i taniego, ale większość klientów raczej tego nie zrozumie i głównie ze względu na cenę, nie skusi się na niego. Mam racje?

- Zapach : Byłam zaskoczona, bo produkty ekologiczne, z którymi się spotkałam zawsze miały bardzo delikatny zapach, lub jego brak, a tu proszę! Ten żel, posiada bardzo mocną woń, jednak, trudno mi ją opisać… Powiedziałabym, że to jakieś mocne i dosyć ciężkie kwiaty. [ wybaczcie jak poczujecie co innego, nie jestem dobra w opisywaniu zapachów, chociaż się staram, jeśli jednak ktoś używał i ma lepsze zobrazowanie to proszę pisać i za pozwoleniem, wkleję to do tego postu! ] Jednak wiem, że nie każdy lubi mocne zapachy, różne nosy mamy, tak więc wklejam też do minusów.
- Piana : Delikatnie się pieni, dla jednych plus dla drugich minus, dlatego wklejam w 2 miejscach, ja zależnie od humoru lubię różny stopień pienienia się [ haha! ]Choć w tym przypadku dla mnie jest to plus, bo mając żel Eco, oczekiwałam tak lekkiej pianki, jaką dostałam. ;)
Podsumowując :

Jeśli jesteście fankami produktów ekologicznych to oczywiście polecam go wypróbować. Jeśli jednak nie zależy Wam bardzo na tej ekologii, albo po prostu nie jesteście za mocno przekonane, to polecam Wam zakup jego „przy okazji” kupowania innych produktów ze strony synesis. Ja jestem naprawdę zadowolona z tego żelu i moja skóra [ atopowa ] reagowała na niego bardzo dobrze! Przy okazji jakichkolwiek zakupów na ich stronie, będę kupować ten żel, ponieważ również w jakimś stopniu [wiem, że niestety bardzo minimalnym ] chce wspierać środowisko!
Macie ten żel, jesteście zadowolone?
A może chcecie go kupić i Was do niego zachęciłam, bądź nie?

Buziaki! :*

Komentarze

  1. wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. produkt ten ma w sobie głównie składniki drażniące (SLS oraz Cocamidopropyl Betaine) i jak najbardziej skreślające ten produkt jako naturalny, więc ja na pewno bym go nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze mi sie kojarzy Synesis, cena tez bardzo przystepna, wiec pewnie sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo wszystko ciekawi mnie ten zel mimo minusikow..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa recenzja...testowałam produkty Synesis i mogę stwierdzić że są warte uwagi...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna recenzja a z dostawą to ile ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująca recenzja.
    Zapraszam do mnie. wwwswiatzamigotalbarwami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana! Po szczegóły zapraszam na http://truskawkowa-pomadeczka.blogspot.com/2011/08/az-3-tagi.html ^^,

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜