Recenzja kremu do twarzy na rozszerzone naczynka firmy Ava.

Hej! Dzisiaj po długiej przerwie – recenzja! :)

Tym razem produkt firmy Ava :



Ogólne Informacje :
Cena: ok. 14 zł.
Pojemność: 50 ml
Dostępność : W Rossmanach lub bezpośrednio na stronie http://www.ava-sklep.pl/
Co pisze producent :

Plusy :
+ Wydajny : Wielkość dużego ziarnka grochu jak najbardziej wystarczy na całą twarz!

+ Konsystencja : Powiedziałabym, że pół żelowa, pół kremowa.

+ Działanie : Lecz tutaj podkreślam, że u mnie nie działa tak jak producent zaleca. Czyli – niestety nie zniknęły mi popękane naczynka po określonym czasie używania [ 6 tygodni ], jednak stało się coś co również było dla mnie ważne! Okazało się, że krem zatuszował rumień na policzkach [ tylko tam go posiadam ] dalej on jest, jednak spokojnie mogę stwierdzić, że po takim czasie używanie, moje rumieńce są 3 razy delikatniejsze!

+ Utrzymywanie się : Zaskoczyło mnie również, to że po tym jak przestałam używać kremu efekt trzyma się już miesiąc!

+Opakowanie : Zgrabne, nie zajmujące za wiele miejsca.

+ Cena : Za taką cenę, można spokojnie spróbować.

Minusy :
- Obietnice : Jest to chyba największy minus, bo producent obiecuje nam zwalczenie popękanych naczynek, więc jeśli ktoś ma „pajączki”, a nie posiada rumienia, to będzie niemile zaskoczony.

- Zapach : pachnie strasznie mocno i sztucznie, na szczęście woń nie utrzymuje się na twarzy, jednak przy otwieraniu opakowania, drażni mój nos. :(

- Film : Niestety, ale pozostawia film na twarzy, więc nie nadaje się na rano [ jak dla mnie ] pod makijaż. Jednak na noc jak najbardziej, więc nie uważam tego za kompletny minus.


Podsumowując :
Jeśli szukacie czegoś na rumień i jesteście systematyczne, nie macie wrażliwych nosów, szukacie kremu na noc, to jak najbardziej możecie po niego sięgnąć. Jeśli jednak szukacie czegoś na popękane naczynka, to niestety odradzam, ponieważ nie robi w tym kierunku nic.

Stosowałyście, chciałyście kupić? Jakie były Wasze odczucia?
Buziaki! :*

Komentarze

  1. fajny ten krem ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się ciekawy, zerknę na niego w Rossmennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety popękanych naczynek (poza użyciem lasera) usunąć się nie da... to już jej zmiana podskórna, więc nie ma co liczyć na to, że krem nam to usunie ;) ale jeżeli działa na rumieniec, to ja chętnie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj oj to coś dla mnie xD szkoda tylko, że już kupiłam zapas kremów przed wyjazdem z Gdańska ehhh. też mam przyklejone na stałe rumieńce i chętnie bym się ich pozbyła, więc wpisuję ten produkt na listę zakupów. dzięki za recenzję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm szkoda ze nie usuwa lub chociaz zmniejsza popekanych naczynek..

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna recenzja i krem też całkiem ciekawy;]
    mam pytanko.. jak nie chcesz to nie odpowiadaj;D
    jeśli się nie mylę idziesz teraz do liceum, i tam będziesz już chodziła do szkoły czy dalej będziesz miała nauczanie indywidualne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy : Będę normalnie chodziła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się ostatnio nad nim-teraz go na pewno kupię :)

    zapraszam do siebie jestem nowa. Przy 50 obserwatorach zrobię rozdanie :

    http://nena-mojekosmetyki.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, wygląda dobrze :) Rozajrzę się za nim po sklepach ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję jutro wizytę w Rossmannie, więc rozejrzę się za tym kremem :)
    Fajnie że likwiduje rumień-tego właśnie szukam!
    Ale szkoda że jest w słoiczku, wolałabym tubkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam problem z naczynkami , mi przeszkadzają rumieńce. Udałam się do dermatologa 2 miesiące temu i pani przepisała mi dwa kremy. One są na receptę , ale jeśli chcesz to mogę zrobić recenzję na blogu. Jeśli chcesz to napisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę się zawiodłam tym produktem chyba:(

    OdpowiedzUsuń
  13. http://oi53.tinypic.com/2ms2atw.jpg zobacz :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! :) Super! Dziękuje! :*
    Chciało Ci się z tym bawić? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno nie było Cię na YT!

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja szukam czegoś na popękane naczynka, więc na pewno nie kupię tego

    www.femalepleasuelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodałam cię do mojego blogrolla.

    www.femalepleasuelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam chrapkę na ten kosmetyk już od pewnego czasu, bo miejsca wokół moich skrzydełek nosa zdobią nieestetyczne pajączki ;( chyba jednak muszę zdecydować się na coś innego, widzę, że ten krem się nie sprawdzi. Dziękuję za pomoc! :) pozdrawiam i zapraszam do siebie, ja dopiero zaczynam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz,jak nuda mnie zżera to biorę się za grafikę ;D heh ;D Ogółem,myślałam,że może się obrazisz czy coś,ale jak się podoba to dobrze^^ Mam nadzieje,że się przydało :] Ucieszyłam się,jak zobaczyłam,że z niego skorzystałaś :] pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. http://oi53.tinypic.com/2ypexyv.jpg poprawiłam kropkę nad "z" i zmniejszyłam bo ikonkę przycięło :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Paul Smith is the first decorator to combine high-tech gadgets with fabulous looking clothes.

    Recently there are ladies set handbags for individual mood
    and time period. As a result of limited collection, those designers only set
    up around with each of these colours. Guests never exactly what Mulch, Sweat Shears will do and vice versa.
    http://wiki.muugs.org/wiki/User:JennyMorr

    OdpowiedzUsuń
  23. The only method to do this is always to relax the actual focus and broaden our field of all vision.
    Artificial fabrics were terribly widely-used during specific Sixties.
    So, its better may engage the ideal people for a number
    of jobs. It figures like a new sort of games are just beginning.
    http://areapedia.x10.bz/VonnieBow

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobra cena, ale czy faktycznie pomoże przy dużych problemach z naczyniami. Moja kosmetyczka dobrze doradziła mi, że o naczynia nie dba się tylko od zewnątrz ale i od wewnątrz dlatego trzeba przyjmować suplementy uszczelniające naczynka

    OdpowiedzUsuń
  25. jak moze zrobić coś z popękanymi naczynkami ? żaden krem nie zrobi nic w tym kierunku i nie cofnie juz powstałych zmian! jedynie medycyna estetyczna sie tu kłania. Krem moze zapobiec powstaniu nowych i zwezyc te rozszerzone wzmocnić ale nigdy nie cofnie czegoś co juz się utrwaliło:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜