Nowe włosy.

Kochani, dzisiaj byłam w sklepie i kupiłam sobie te farby :
Miałam zrobić sobie Ombre hair - słodkim cappucinem - jednak nie wyszło ze względu na brak rozjaśniacza [ to chyba nie było możliwe ] jednak mam na tyle słabe włosy, że stwierdziłam " A spróbuje samą farbą może coś da!" no i dupa, jedym słowem. 
Jednak ja się za mocno nie przejęłam, w zapasie miałam - Dziki Kasztan - i tak oto wyglądam.
Jak Wam się podoba?
Następnym razem spróbuje Palonej Kawy.  
Wybaczcie, jestem bez makijażu.
Buziaki! :* 

Komentarze

  1. Dlaczego przepraszasz za to, ze jestes bez makijazu? Masz przeciesz dopiero 15 lat, mam nadzeje, ze wychodzisz zo domu bez "tapety" ;) - przynajmnie od czasu do czasu.
    Poznalam Cie, nawet bez szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bez makijażu też jesteś ładna ; )
    kolorek ładny .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziki kasztan - wyszło prawie jak na opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze... właśnie to jest mój wymarzony kolor włosów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) A brakiem makijażu się nie martw,wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rób nigdy palonej kawy bo Ci wyjdzie czarny, wiem to sama po sobie. A co do ombre to cudem by było gdyby Ci wyszło samą farbą... A bez makijażu moim zdaniem lepiej niż z makijażem. Tym bardziej że tak jak przeczytałam na górze masz dopiero 15 lat. Ja w Twoim wieku nawet nie wiedziałam co to farbowanie włosów i makijaż... Mam nadzieję że nie uraziłam;) Pozdrawiam
    Aha i kolor wyszedł Ci ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w nim. Ja sobie chcem zrobić, na taki czekoladowy kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor wyszedł Ci śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor - sama chciałam taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek ładny :) a ombre hair najlepiej wychodzą jak się robią takie same z siebie przypadkiem :D sama takowe posiadam, ale właśnie samoistnie mi się takie zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladny kolor i bardzo ladnie wygladasz:) zmiana na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nusiaxx pisze...

    "Ładnie Ci w nim. Ja sobie chcem zrobić, na taki czekoladowy kolor. ;)"

    Ten kolor zapewne wyjdzie to, jak CHCEM

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam brązy z Joanny ;)
    Zawsze tym farbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz słabe włosy? Nie wyglądają, powiedziałabym że masz ich milion na głowie. Mnie szczerze mówiąc bardziej podobały się wcześniejsze, ale może to kwestia przyzwyczajenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez używam farby dziki kasztan :) Sliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm ładny, żywy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też się zastanawiam nad ombre ale u fryzjera krzykli mi 350 zl ^^ wiec teraz zastanawiam się czy po porostu nie zacząć przechodzić na blond u fryzjera ^^
    a kolorek włosów ładny długo się na taki też farbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super masz kolorek na włosach,palona kawa wyjdzie Ci czarno...no chyba że chcesz takie ciemne włoski,robiłam nią :)
    śliczną masz buzię i makijaż w Twoim przypadku jest niekonieczny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜