KONKURS u SkonfundowanejPanny!

OGŁASZAM KONKURS!!!
Tak jest, oczy Was nie mylą. ;) Jest mi bardzo miło! Mój blog dziś skończył rok, a Was jest aż 363 !!
Do wygrania będą 3 nagrody, po jednej na każdą kategorię!

ZACZNĘ JEDNAK OD TEGO, ŻE PRODUKTY [ CZYT. SZAMPON I SZCZOTKA ] ZOSTAŁY ZAMÓWIONE, ALE JESZCZE NIE MA ICH U MNIE, WIĘC ZDJĘCIA NIE SĄ RZECZYWSISTE, ROBIĘ TO DLATEGO, ABYŚCIE MIAŁY WIĘCEJ CZASU DO ZASTANOWIENIA SIĘ.

Żeby wziąć udział w konkursie musisz być moim obserwatorem i dodać mnie do blogroll'u [ chyba że nie masz ] . 
Jeśli posiadacie bloga i chcecie wziąć udział w konkursie, dodajcie proszę notkę na bloga, w której napiszecie parę słów o zabawie!! 

Pierwsza kategoria : MAKIJAŻ!  
Do wygrania : Szczotka Tangle Teezer w kolorze czarnym, oraz zestaw: cienie z Sensique oraz kredka.



Co musisz zrobić?
Stwórz makijaż , inspirowany frazą „MAGIA KOLORÓW” [ pokaż mi jak Ty to rozumiesz ]może być to malunek na całej twarzy [DRAMATIC] lub makijaż na co dzień [SOFT]. Pokażcie mi tylko efekt końcowy!
Jeśli chcecie jak najbardziej przypaść mi do gustu to, zwracam uwagę na :
- precyzyjnie wykonany makijaż,
- dobrą jakość zdjęcia,
- strój i tło pasujące do makijażu,
- zbliżenie na poszczególne części makijażu [ oczy, usta itd. ] ale proszę również o całą twarz!!
Na mój email : fluffy.is.sweet@gmail.com, wyślijcie max 10 zdjęć ze swoim makijażem, w tytule wiadomości wpisując MAKIJAŻ! [ jeśli tytuł będzie inny, praca się nie zalicza. ]

Druga kategoria : PAZNOKCIE!
Do wygrania : Zestaw lakierów 11 lakierów : Sensique + My Secret + Lovely + no name.


Co musisz zrobić?
Pomaluj paznokcie inspirując się postaciami/motywami z bajek , każdy paznokieć może być inny lub taki sam. [ kompletna dowolność ].
Jeśli chcecie jak najbardziej przypaść mi do gustu to, zwracam uwagę na :
- precyzyjnie wykonane paznokcie,
- dobrą jakość zdjęcia,
- zbliżenie na poszczególne części malunku.
Na mój email: fluffy.is.sweet@gmail.com , wyślijcie max 10 zdjęć ze swoimi paznokciami, w tytule wiadomości wpisując PAZNOKCIE! [ jeśli tytuł będzie inny, praca się nie zalicza. ]

Trzecia kategoria : PYTANIE!
Do wygrania : Szampon w kostce LUSH Seanik.


Co musisz zrobić?
Jeśli nie macie ochoty robić makijażu lub paznokci [ albo z jakiegoś powodu nie jesteście w stanie ] możecie odpowiedzieć mi na pytanie : Jaki DROGI kosmetyk/urządzenie kosmetyczne/gadżet kosmetyczny warto kupić i dlaczego?
Na mój email : fluffy.is.sweet@gmail.com , wyślijcie odpowiedź [ długość pracy, styl itp. nieograniczone ] liczę na odpowiedzi, bez żadnych udziwnień, po prostu macie mnie zainteresować czymś co przetestowałyście, w tytule wiadomości wpisując ODPOWIEDŹ! [ jeśli tytuł będzie inny, praca się nie liczy. ]

KONKURS PRZEDŁUŻONY DO 14 LIPCA!! 
Możecie brać udział w każdej kategorii po raz czyli : 1 makijaż + 1 paznokcie + 1 odpowiedź.

Prosiłabym aby wszystko było w JEDNEJ wiadomości! :)

ŻYCZĘ POWODZENIA!!! 
Buziaki!!
P.S.: Ale się cieszę!! :))

Komentarze

  1. bardzo oryginalny pomysł na konkurs ;) ja nie wezmę udziału, ale reszcie życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wszystkiego nie podałam!! ;) Już się poprawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo! Już myślę co by tu zrobić:>>

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie bym przetestowała Lusha:) Trzeba coś skrobnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. My również się cieszymy ! ;))
    Ja już zaczynam kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pomysłu na konkurs, fajnie dobrane nagrody do kategorii i w ogóle wreszcie coś nietuzinkowego ;)
    Pozdrowienia od nowej obserwatorki i świeżynki w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie konkurs podobny jak tu: http://lakieroholiczka.blogspot.com/2011/05/disney-nail-art-contest-entries.html

    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądam twoje filmiki i bardzo cię lubię:)
    może wezmę udział..., ale wątpię, że coś wygram:< ja nie mam szczęścia do takich konkursów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już wszystko biorę się za pracę ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już myślę nad koncepcją pracy - mam nadzieję, że uda mi się coś wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow i rozdajesz to wszystko? ze swojej kolekcji?? mega

    ale pomyśle nad konkursem z paznokietkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodaje do obserwowanych , oglądam i czytam Cię już od dłuższego czasu , jesteś naprawde przesympatyczna;)
    U mnie recenzja i nowe produkty o fenomenalnym zapachu z oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już wysłałam makijaż :> a konkurs supeer!! bardzo mi się spodobał :) dodałam do blogroll'a :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś wyróżniona przeze mnie nagrodą Sunshine Award. Aby dowiedzieć się więcej wejdź na:
    http://uroda-make-up.blogspot.com/2011/05/sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. zostalas otagowana:)
    http://shpcdream.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award-kolejny-raz.html#more

    OdpowiedzUsuń
  17. o pewnie że zrobię :)
    nawet z chęciom
    i makijaż i paznokcie
    Nagrody super

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również wezmę udział. Akurat mam sporo wolnego czasu więc coś zmaluje ;)
    Już dodałam Cie do blogrolla i obserwuję Cię jako aneta-galecka

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią wezme udział w konkursie! Obserwuję Cię jako my-own-strange-world.blogspot.com / Niestety nie moge Cię dodać do blogrolla. Nie wiem dla czego. Ogólnie nikogo nie moge dodać. Dziwne. Ale mam nadzieje, ze to mi nie przeszkodzi. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli wszystko ma być w jednym mailu to nazwy "Makijaż" itd połączyć w tytule wiadomości?

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako taml
    email: taml@o2.pl
    jesteś w blogrollu ;)
    Notka: http://idealna-kobieta.blogspot.com/p/rozdania.html

    JUż wysyłam meila :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm... może ja też bym coś spróbowała w kat. makijaż :) jeszcze zobacze ale zachęcający konkursik :D
    Pozdrawiam cię kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. hah to ja się zgłaszam :D obserwuję Twojego bloga jako pannajoanna, mam Cię w blogrollu, tutaj jest notka o konkursie :) http://joannapanna.blogspot.com/2011/06/panna-joanna-maluje-soczyscie.html

    idę wysyłać maila ze zdjęciami :))
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie ;)
    http://czarnaaa123a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako PatuSiak
    Jesteś w blogrollu.
    Notatka też jest :)
    http://patkawariatka.blogspot.com/
    e-mail: patrycjaskarb1993@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też chętnie wezmę udział w konkursie
    mail już wysłany

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako Kawaii-doll
    e-mail:gabi01091995@wp.pl
    dodałam do blogrolla
    notka:http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/2011/06/konkurs-u-skonfundowanejpanny.html
    biorę udział w kategorii makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział w konkursie :D
    kategoria - makijaż :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜