Jakieś pomysły?

Co powiecie na następną recenzje? :)
- Nie, prosimy, tylko nie to!!
 - No ok, dam Wam dziś spokój.  
Zastanawiam co mogłabym jeszcze pisać, nie licząc recenzji i makijaży…
Hmm… Macie jakieś pomysły? 
Co by Was interesowało, czego nie ma na moim blogu?
Dziś idę do okulisty, dowiedzieć się czy wzrok mi się nie pogorszył. Dowiem się w końcu czy mogę nosić soczewki! Baaaardzo bym chciała.
Nie miałam Wam za dużo do przekazania...
Buziaki! :* 

Zdjęcie zrobione w Botaniku przeze mnie. Chcecie zobaczyć więcej? :) 

Komentarze

  1. myślę, że recenzje są okey, ale może paznokcie, bo wiem, że masz dużo różnych lakierów:)) albo.. hmm...opowiedz nam jak dbasz o swoją cerę, ciało, włosy:) ja chętnie poczytam o Twojej pielęgnacji i kolekcji kosmetyków:))

    pozdrawiam i mam nadzieję, że wykorzystasz mój pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że fajne są zdjęcia zakupów, posiłków codzienności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym poprosiła o tag: tanie nie znaczy złe albo triki kosmetyczne, o pielęgnacji twarzy, o ciuchach ulubionych;d (to najfajniejsze)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram tag: tanie nie znaczy złe :) Triki kosmetyczne to też świetny pomysł :) A dodatkowo makijaże też możesz nam pokazać takie ciekawe i kolorowe jak i te codzienne :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam akcję Moja Muzyka, którą utworzyłam na swoim blogu :)
    Sprawdź: rebellious-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    Znalazłam Cię na necie dopiero wczoraj ale stwierdzam, że jesteś świetną osobą! Uwielbiam Ciebie słuchać i przede wszystkim zmotywowałaś mnie, abym schudła! Dziękuję ;) Od wczoraj zostałam Twoją fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię Twoje makijaże step by step. Są ślicznie i łatwe do wykonania. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm nom fajnie a na temat "dowolny".
    "wylej swoje wodze fantazjii"
    A i zapraszam na mojego rozwijającego bloga
    -----
    zmakeupizowani.blogspot.com
    ------------
    A może weźmiesz udział w "mojej akcji" pt:" Jakim zapachem dziś pachnę"?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaż swój pokój! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaż cycki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. a masz w ogóle życie poza makijażem? :x tak się zastanawiam.. wszystkie dziewczyny, które prowadzą tego typu blogi czy kanały na youtube, nie mają już nic więcej do powiedzenia na inne tematy, w większości przypadków oczywiście. nie chcę Cię w żaden sposób urazić, sama nie mam żadnej pasji, a Ty przynajmniej make-up.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wiele tematów do rozmów, jestem wszechstronna. Zawsze z każdym znajdę temat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaże step by step, może jakieś porady dla różnych typów urody, muzyka, której słuchasz, ulubione ubrania ;) pozdrawiam!

    ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chciała więcej ootd

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜