Awaria [?] Przyszła Paczka cz. 1 - Lush i Tangle Teezer.

Coś wczoraj działo się z naszym kochanym blogspotem, pierw usunęło mi 2 posty, później wrócił 1.
Nie ma zdjęć tego co kupiłam z Lush'a, co oczywiście oznacza, że Waszych komentarzy też. :(
Wątpie, że i ten post wróci - jeszcze raz pokaże Wam co kupiłam.
Wszystko zostało zamówione od użytkownika Slodkaprzyjemnos na allegro. [ W poprzednim poście opisuje zwierzchu produkty ]

Lush Pineapple Grunt mydło ananasowe
Lush Mask of Magnaminty 125 g maska oczyszczjąca
TANGLE TEEZER [ jedna dla Was, jedna dla mnie ] 
LUSH Szampon w kostce - cały Seanik [ x2 ] 
Oraz dla mojej mamy :
Połówka szamponu New i połówka Ultimate Shine.  [ wpadłam na pomysł, że moja rodzicielka mogłaby zrobić na blogu Gościnny Post, napiszcie co o tym sądzicie ]


Komentarze

  1. chetnie przeczytam post Twojej mamy :)
    genialne zakupy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze zakupów, a i chętnie przeczytam post Twojej mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś mi napisać w jakiej cenie kupiłaś szczotke? Ostatnio też właśnie na nią patrze tylko wszystko strasznie drogie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. 50 zł kosztowała, najtaniej na allegro z tego co widziałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie czytałam, u kogoś, ze teraz blogspot, strasznie usuwa posty. Ciekawe czemu? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z poprzedniczkami co do postu napisanego przez Twoją mamę ;P Chętnie obejrzałabym również filmik z jej udziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprobuje kochana madla rockstar z lusha! jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  8. Post Mamy to fajny pomysł :) a zakupy bardzo apetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post pisany przez "rodzicielkę" to ciekawy pomysł :) już się nie mogę go doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę spytać za ile kupiłaś maskę oczyszczającą i gdzie?? Naprawdę mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜