Recenzja lakierów Sensique Exotic Flower.

Zacznę od tego, że kolorów mam 7.
Białą perłę [ która opalizuje na złoto ] muszę zrecenzować osobno, bo ze względu na swoją inność - inaczej się zachowuje. ;)
Zacznę od tego, że jest to piękny lakier – nigdy czegoś tak cudownego nie widziałam – efekt jest naprawdę świetny, zresztą zobaczcie sami :

Jeśli chodzi o pędzelek – jest najbardziej giętki ze wszystkich jakie miałam. Jest dość chudy i lekko spłaszczony, dzięki czemu naprawdę dobrze maluje się nim paznokcie [ dobry dla osób, którym trzęsie się ręka, ja do takich należę, a dzięki niemu nie mam pomalowanych skórek! ;)]
Konsystencja – jest też bardzo fajna, ani nie za lejąca, ani nie za gęsta!
Warstw nakładałam trzy – na żywo nie widać paznokci, ale flesh widzę nie chciał pokazać normalnego efektu.
Jeśli chodzi o wytrzymałość – tu też jestem mile zaskoczona! Nałożyłam go na paznokcie 2 dni przed świętami – czyli w piątek rano. We wtorek rano go dopiero zmyłam, wyglądał wtedy tak :


Jestem w szoku, bo wiadomo przygotowania do świąt były wielkie – robienie ciasta, krojenie, zmywanie naczyń i podłogi, odkurzanie i wiele innych rzeczy, których paznokcie nie znoszą. Jestem ciekawa ile by się trzymał kiedy moja praca rąk była mniej intensywna [ niedługo to sprawdzę! ].
Jak najbardziej polecam!!
10/10 punktów!

Teraz szybciutko o reszcie :
Pędzelek, konsystencja ta sama.
Jeśli chodzi o trzymanie się na paznokciach – tutaj już ciut słabiej, ponieważ po 3 dniach na końcach zdziera się lakier, jednak można szybko i fajnie to poprawić jeśli nie mamy czasu malować paznokci od nowa.
Kolory są przepiękne i naprawdę jak za tą cenę to lakiery są porządne!  [ bardzo podobnie trzyma mi się na paznokciach Essie ]
Serdecznie je polecam wszystkim uzależnionym od lakierów! :)

Buziaki!

Komentarze

  1. Ten drugi kolor jest prze piękny. Jejku aż tak długo się trzymają ?Rzeczywiście świetne !

    OdpowiedzUsuń
  2. ten fiolecik przepiękny, muszę się rozejrzeć za tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolecik rzeczywiście świetny, nie dziwię się, że gdzie nie gdzie ciężko go dostać.

    OdpowiedzUsuń
  4. fiolet przecudny, a tak a propo: kiedy ty zdążysz te wszystkie kupione lakiery pozużywać? ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. mam 2 z tej serii rózowy i granatowy, tez uwazam że sa fajne:) wkrótce wstawię recenzję na blogu. Musze chyba dokupic jeszcze ten biało zloty bo daje fajny efekt<3

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam taki tylko, ten niebieski ;) b. lubię !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam pomarańczowy z tej serii i nie jestem zbyt zadowolona. przy nakładaniu robią się smugi, szybko odpryskuje.w dodatku ta pojemność 7ml - troche mało

    OdpowiedzUsuń
  8. fioletowe paznokcie! TO JEST TO! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego już nie dodajesz filmików? ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten fiolecik bardzo mi pzypomina taki jeden lakierek z Bell :) A perła rzeczywiście piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, więc co jak co ale w tym blogu i twoich recenzjach się zakochałam :)
    Mam do cb kilka pytań może znajdziesz chwilę czasu aby odpowiedzieć :)
    Zauważyłam że posiadasz kilka produktów, głownie w oczy rzucił mi się błyszczyk - z avon'u ;p
    No więc moje pierwsze pytanie ;p :
    1. Co sądzisz, czy miałaś w ogóle do czynienia z paletkami z avon'u ? :) Chodzi mi dokładnie o poczwórne cienie do powiek ;) Chce sobie takowy zakupić, ale interesowała by mnie jakaś opinia na ten temat ;) Chodzi mi o ich pigmentacje i trwałość :)
    ale odchodząc od avon'u kolejne pytanie. Choć nie wiem czy mi na nie odpowiesz bo musze Ci powiedzieć, że twoja skóra twarzy jest tylko i wyłącznie do pozazdroszczenia :) ale może jednak, jaki podkład polecasz ? W miarę nie za drogi bo nie używam za często ;p
    3. Jaką baze pod oczy polecasz ? :)
    i ostatnie pytanie .
    Chyba Cię nie zanudziłam na śmierć ? ;p
    Byłabym wdzięczna gdybyś odpisała na ten komentarz na moim blogu : [out-of-the-time-love.blog.onet.pl] ponieważ nie chce mi się co chwilkę sprawdzać tutaj czy odpisałaś ;p
    Z góry dzięki < 33. 3maj się ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. łooh, ale się rozpisałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. nie dość, że fajnie się trzymają, to jeszcze gama kolorystyczna jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypadkiem trafiłam na Twoje konto na YT i aż muszę Ci kilka zdań od serducha napisać. Po pierwsze zostawiasz w tyle inne tak młode dziewczęta, które też mają swoje urodowe kanały; jesteś na tym tle bezkonkurencyjna dzięki swojej znajomości tematu, dobremu wysławianiu się i niekłamanemu urokowi. A ta precyzja w wykonywaniu makijażu! Aż Ci jej zazdroszczę (a mam 23 lata), bo mi makijaż wychodzi raz lepiej, raz gorzej. Po drugie masz piękne rysy twarzy: oczy, nos, usta... Włosy, owszem, masz bardzo zadbane, ale lepiej prezentujesz się, kiedy masz odsłoniętą twarz i pokazujesz, jak ładną buzię dała Ci natura. No i akurat Tobie chyba lepiej bez okularów (nie to, żeby w okularach było źle). Po trzecie mam nadzieję, że trzymasz dietę! Nie obraź się, ale nadwaga nie może być ładna lub sexy - nie daj się omamić i nie dawaj wiary zapewnieniom, że to dobrze wygląda. Po prostu staraj się, bo masz dużo do wygrania! Z takim stylem i z taka buzią masz szansę w przyszłości, jako dorosła kobieta, mieć cały świat u swoich stóp, w tym cały męski ród (ale pamiętaj by zachowywać niezależność ;) ). Cieszę się, że masz pasję. Świetna dziewczyna! Życzę niesłabnącego powodzenia we wszystkim, co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiscie kolorki są przepiękne, zarówno te jak i my secret, chyba się skusze na pare kolorów, a szczególnie pomarańczowy ;)
    No i czekam na następne filmiki, lubię je ogladać, jestes zarówno spontaniczna jak i profesjonalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też je testuję. przetestowałam już 4 jeszcze 4 i muszę zdjęcie zrobić jedno do pierwszej czwórki, bo rozmazało się strasznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za perłowymi lakierami, ale szczerze podziwiam to, jak równo pomalowałaś paznokcie! Ja zazwyczaj mam pomazane całe palce...
    W moim mieście niestety jest tylko jedna Natura, na dodatek w beznadziejnym miejscu. Praktycznie nie mam dostępu do kosmetyków Essence, Kobo, Sensique, My Secret...
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam blogować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog:d
    Napisałam ci E-maila z prośbą:d
    Pozdrawiam:D http://musicheartlistener.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy lakier - prześliczny. szukam takiego dosyć długo ; ) oprócz tego masz też piękne paznokcie , robisz coś , żeby się nie łamały , czy natura cię tak obdarzyła ? ; ) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zlota perla i fiolet sa przeslicnze:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜