SHINY BOX: Prezentacja marcowego pudełka!

Parę dni temu kurier przyniósł mi nowy, marcowy ShinyBox!
Oto jego zawartość:



Oraz dodatkowy upominek, specjalnie dla ambasadorek Shiny:


Czy tym razem jestem zadowolona z pudełka?
Jak najbardziej! Śmiem stwierdzić, że to jedna z lepszych edycji, o ile nie najlepsza. :)

- Żel z Orginal Source już kiedyś miałam, ale o innym zapachu. Byłam z niego zadowolona, więc z chęcią zużyję ten. A co do przydatności produktów do mycia chyba nie muszę się wypowiadać. :D
- Ktoś tu się chyba zorientował, że właśnie skończył mi się żel do twarzy i podrzucił mi ten z Balneokosmetyki - bardzo się cieszę. :)
- Kremów do twarzy nigdy za wiele, a szczególnie tych w postaci próbek - ta z Biodermy jest całkiem pokaźna (1/2 pełnowymiarowego opak.) i na pewno będzie przeze mnie używana, ponieważ jest idealnie dobrana do moich potrzeb. 
- Również i w tym pudełku znalazł się produkt z Organique, a jest nim Biała Glinka - spróbujemy, obadamy. :)
- Gdyby Nam było mało, dostajemy również próbkę płynu z kwasami BHA z Paula's Choice - jestem bardzo ciekawa działania na mojej skórze!
- I na koniec scrub solny z Delawell, który zużyje jeśli nie do ciała, to do rąk, a jeśli nie do rąk, to do stóp. :)

A Wam jak podoba się marcowe wydanie?
Czym różnią się Wasze pudełkaod mojego i jak sprawdziły się lutowe?
Dajcie znać! :)


Komentarze

  1. Rzadko podobają mi się te pudełka ale akurat to jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również to by przypadło do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajne :) ale chyba jednak wolę Glossy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat to pudełeczko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie marka Balneokosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam trzy glinki w proszku od Organique. Białą, zieloną oraz ghassoul. Myślę, że polubisz tę białą, tak jak ja wszystkie trzy rodzaje. Cera po kilku zastosowaniach widać, że jest wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. shiny box pomału poprawia swoją jakość, warto raz na jakiś czas zainwestować w pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜