Holo cudeńko, czyli lakier Orly Miss Conduct!

Ostatnio doszła do mnie wygrana z rozdania u Angel (której po raz kolejny bardzo dziękuję!), a w paczce między innymi znalazł się ten oto śliczny lakier:


Jest to mój pierwszy lakier z firmy Orly i zdecydowanie przekonał mnie on, że nie ostatni!


Schnie baaardzo szybko - skończę malować 2 rękę, a 1 już wyschnięta.


Wystarczą 2 cieniutkie warstwy do pełnego krycia.


Nie potrzebuje Sehe Vite żeby pięknie się błyszczeć...


No i ten kolor! Miss Conduct wymiata!


Niestety moje zdjęcia nie oddają w pełni uroku lakieru. Polecam wygooglować. :)

Jak Wam się podoba? 
Lubicie holograficzne lakiery?
Dajcie znać w komentarzu!


Komentarze

  1. Przepiękny aż sama bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za różem nie przepadam, ale holo-róż całkowicie mnie uwiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest, wygląda po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier, który trzeba mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski jest, w sam raz na lato.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to zdjęcia nie oddają uroku? Mnie totalnie oczarował!
    Piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym się na niego skusiła :) Pięknie wygląda na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli podoba Wam się już tak bardzo na zdjęciach, to pomyślcie że na żywo wygląda jeszcze lepiej!
    Naprawdę jest cudny, :))

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno tak pieknego lakieru nie widziałam :)
    cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜