Fiołki na rozpoczęcie wiosny! :) - Makijaż

Fiolet, fiolet, wszędzie fiolet! 
Chyba powinnam iść na odwyk... :D


Podkład: L'oreal True Match (N1),
Puder: Manhattan Soft Mat Loose Powder (Natural 1),


Róż: Mac Desert Rose,
Rozświetlacz: 2 cień z paletki Sleek Storm,


Cienie: Paleta Kryolan Paris Matt (Dayrise i Violet),
Kreska: Eyeliner w żelu Oriflame (Studio Artist),
Tusz: Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic,


Brwi: Cień Inglot 567,
Żel do brwi Delia,


Usta: Maybelline Color Whisper (Lust for blush),
Paznokcie: Lakier Kobo (Paris).


Jak Wam się podobają makijaże w takich tonacjach?
Macie swoje ulubione kolory na okres wiosenny?
Piszcie! :)


Komentarze

  1. Śliczny, pasują Ci fiolety :) I świetnie współgra z szatą graficzną bloga ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka zasada, że to co dajesz też dostajesz... Także idąc tym tropem - fiolety kochają mnie ponad wszystko. :D
      Dziękuję. :*

      Usuń
  2. To ja jestem walnięta na punkcie fioletu :P Mam cały fioletowy pokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie wspomniałam o tym, że większość przedmiotów w pokoju/gadżetów/produktów papierniczych/organizerów i nawet trochę ubrań mam w odcieniach fioletu i różu... :>
      Jakby to wszystko zebrać w jedno miejsce, to szło by się przesłodzić na sam widok! :D

      Usuń
  3. Cudowny makijaż, ostatnio mam fioła na punkcie fioletów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ty jedna! Tylko, że ja całe życie. :D
      Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz! A fiolety to i ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. :)
      Aż grzechem jest nie lubić tak pięknego koloru. :))

      Usuń
  5. Ale bajeczny makijaz :) kurka chcialabym tak umiec sie malowac!!!! A wogole sliczna jestes! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba pracować! Ja też nie potrafiłam tak od razu... oj nie. :))
      Dziękuję, buziaki! :*

      Usuń
  6. Prześliczny makijaż, a Ty wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz genialną urodę :) Śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piękny! Chyba sama spróbuje zmalować coś podobnego :) Ależ jesteś przepiękna :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet dopasowałaś się do kolorystyki bloga :) Wyglądasz w tym odcieniu fioletu pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wszystko razem współgra - mi ni cholery kreska nie chce na oku wyjść :) A rzęsy do samego nieba masz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny makijaż! Uwielbiam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz, zresztą jak zawsze :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudnie :) czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż :) Masz niesamowitą urodę - ach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdjęcie jest kosmiczne! A makijaż bardzo dobry! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜