Golden Rose Holiday nr 87 - lakierowy odpowiednik mojej pomadki idealnej. :)

Oficjalnie oświadczam, że Golden Rose mnie kupił! 
Tyle już Wam trułam i pokazywałam moją pomadkę idealną (Rimmel Vintage Rose) np. tutaj, że nie powinien zdziwić Was fakt, iż po przypadkowym odnalezieniu piaskowego lakieru w IDENTYCZNYM kolorze, nie wahałam się go zakupić nawet przez sekundę. 


Kolor jest po prostu stworzony dla mnie. :)


Nie dość, że ma piaskowe wykończenie (kocham!), trzyma się długo (u mnie ok. 2 dni dłużej niż zwykłe lakiery), to jeszcze ma... TEN kolor!


A tu proszę, wspominana wcześniej pomadka, dla porównania:


Ech... Co kolor potrafi zrobić z człowiekiem. :) 
Na pewno kiedy skończy mi się, któryś z produktów polecę kupić nowy. 
Takie ideały są rzadkością! 

Lubicie piaskowe wykończenie w lakierach?
Może macie swój ideał kolorystyczny? 
Piszcie koniecznie! :)


Komentarze

  1. Wykonczenei tego lakieru nie wyglada nawet jak piasek- sorry ale nei podoba m iise :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor ładny, ale tak jak dziewczyna wyżej napisała, również nie podoba mi się to piaskowe-nie piaskowe wykończenie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba, troszkę moze zbyt chropowaty ale kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kolor, lubię piaski, ale jakoś tak całości nie powala...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek śliczny! Tym bardziej mi się podoba bo jest z GR a ja kocham ich piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor ładny, ale wykończenie juz nie koniecznie mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie do szminki jest idealny, chociaż taki trochę mało piaskowy, chodzi mi o tą chropowatość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny odcień! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. to od dziś chodzić w komplecie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, kolor dobrany idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bardzo ładny choć szminka jakoś bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor śliczny ! Bardzo ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜