Mój makijaż idealny!

Ostatnio w ogóle nie szaleję z makijażem. Znalazłam swoją wersję idealną!
Jedyna wariacja jaka występuje u mnie w tej chwili to zrobienie, bądź nie, czarnej kreski na powiece. (:D)

Dlaczego uważam, że ten makijaż jest najlepszy?
Ponieważ bardzo dobrze podkreśla moją urodę + uwielbiam połączenie złota z fioletem. :)

Niestety zdjęcia nie do końca oddały efekt rzeczywisty. Kolory są trochę "zjedzone"
Może kiedyś nadejdzie ten przełomowy dzień i mi się uda! 


Podkład: Revlon Colorstay Buff 180
Puder: Mariza, ryżowy


Róż: Mac Desert Rose
Rozświetlacz: Revlon Colorstay 010 Brighten


Złoty cień: Inglot, pigment nr 30
Kreska: Czarny cień z paletki Sleek


Brwi: Inglot, cień do brwi nr 356
Usta: Rimmel, szminka Vintage Rose


A Wy macie swój makijaż idealny?
Piszcie, jestem ciekawa!

P.S.: Niestety ostatnio pojawiam się na blogu rzadziej, ponieważ matura coraz bliżej, a nikt się za mnie nie nauczy do niej (niestety...). Trzymam kciuki, za wszystkich, czytających mnie, maturzystów. :)


Komentarze

  1. Piszę drugi raz, pięknie podkreśla Twoje atuty ;)
    Mój wypracowany makijaż wygląda bardzo podobnie, różnicą jest jedynie zastąpienie czarnego cienia kredką i dowolny kolor ust (uzależniony strojem) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna piękna piękna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim idealnym makijażem jest ,,Naturalny" można tak powiedzieć, Puder (Synergen natur 04) do tego krętka na górną powiekę/ albo e-liner ;p ( to zależy od mojego humoru) do tego cienie do powiek Beżowy (Rimmel London 002 smokey brun) i tusz do rzęs (mascare essence inuiti action )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor szminki! Nie mam swojego makijażu idealnego, ale do jedgo znalezienia zmusza mnie widok mojej przyjaciólki, która nigdy się nie malowała, a teraz zaczęła używać kremu (pseudo) BB i robić sobie szare kreski na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor ma ta pomadka, no i jeszcze sama nazwa :) Oj muszę się za nią rozejrzeć ;)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria była chyba niedawno w cenie na do widzenia w Rossmannie, ale już dawno na półkach były pustki :(

      Piękne usta, a kolor pomadki momentalnie obudził we mnie 'chcę chcę chcę!'.

      Usuń
  6. Masz piękne usta , a ten kolor na nich jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mam uzywam do tego sleek oh so special

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny - sama lubię złoto na powiece - ale krechy robić nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie wybija się zza okularów, a o to akurat trudno :) Wiem, bo sama nosiłam swego czasu okulary i lubią one "zjadać" każdy makijaż :(

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! Kolor szminki pasuje do Ciebie perfekcyjnie! Świetnie podkreśla Twoje usta :)
    Mój idealny makijaż? Chyba jeszcze takiego nie odkryłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje usta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się! Cudny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boże, te oczy i usta... bardzo całuśne

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje Wam pięknie za każdy komentarz z osobna.
    Jesteście niezastąpione! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna pomadka. Rozejrzę się za nią, może będzie w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜