Makijaż ala Marilyn Monroe.

Na blogu PannyJoanny powstał bardzo fajny pomysł, który "zmusza" mnie do codziennej kreatywności (Wejdźcie koniecznie!). Ja, na pierwszy ogień, skusiłam się na odtworzenie makijażu Marilyn Monroe, ze względów oczywistych - uwielbiam ją!
Niestety moje aparacicho nie oddaje tak dobrze makijażu, ale starałam się jak mogłam. Na pewno Monroe na mojej twarzy się pojawi jeszcze nie raz i wtedy (mam nadzieję) zrobię już zdjęcie normalnym sprzętem, oddającym efekt w rzeczywistości.

Tymczasem zdjęcia:






A Wy lubicie takie klimaty?
Buziaki! :*

Komentarze

  1. Jest idealnie i nie wiem co Ty chcesz od tych zdjęć, dobre są :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz prześlicznie, szkoda tylko że mój projekt który już trwa od miesiąca jest bardzo podobny ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jak cudownie! Bardzo, ale to bardzo pasuje Ci ten makijaż! Jestem totalnie zauroczona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny makijaz i piekna czerwien chocaz Ty s tak mlodym wieku powinnas sobie odmowic czerwonych ust

    OdpowiedzUsuń
  5. masz uśmiech jak Marlin ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! mega seksi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ładnie, widać usta grają pierwsze skrzypce. Na pierwszym zdjęciu wydają mi się trochę za ciężkie, jakby opadające. Może takie ujęcie, bo później tego wrażenia już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  8. łoł, no za taką dziewczyną to bym się na ulicy obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurde!!!!!!!!!!!!!!! Zarąbiście. Masz przepiękne usta:) Zaraz ci tu Diggerowa napisze że brałaby cie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor pomadki:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcia i makijaż również ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. boska jesteś ! :D a te ustaaaaa mrrrrrrrrrrrrrau ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twoje usta :D pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. na tem makijaż mam jedno określenie - DIVA <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny makijaż,dopracowany w 100% !

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz! usta niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny makijaż i przepięknie wyglądasz, no i piękne usta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic innego nie przychodzi mi do głowy jak WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny makijaż! widzę śliczne ombre na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się czwarte zdjęcie ;D
    Pierwszy plan wszędzie zajmują usta, cmok cmok ;)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  21. ale CI pasuje ,jak mało komu !;)

    OdpowiedzUsuń
  22. łaaaaaaaaaaaałłłłłłłł te usta te oczy !!!!!!!! kosmosss!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnia tylko co ci sie stało z dolną wargą?

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz nieziemsko w tym makijażu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Osz cholerka! Jakbym była taka piękna i fotogeniczna to bym chyba karierę zaczęła robić! :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. skąd kolczyki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczy ładnie ale usta tragedia. Niedbale zrobione. Czerwień wymaga nienagannosci. Po co powiększać dodatkowo tak wielkie usta?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜