Po powrocie - Mac, OOTD, podziękowania.

Witajcie kochani po krótkiej przerwie.
Krótkiej, ale jakże znaczącej dla mnie. Jak pisałam w poprzednim poście znalazłam się w szpitalu, już wróciłam, jestem w domu od paru dni, ale jakoś nie mogę zebrać się do napisania czegoś sensownego (biczujcie). Generalnie ostatnie parę dni płyną pod znakiem „nie dbam o siebie i mam to gdzieś”. Pewnie nie raz miałyście taki okres, więc mam nadzieję, że wybaczycie.

Jeśli chodzi o Mac’a, którego miałam odwiedzić – nie odwiedziłam, odwołałam się do mojej głowy i postanowiłam sobie, że muszę wykorzystać jeszcze parę rzeczy, które mam w „kosmetyczce” i wtedy bez wyrzutów powędruje tam. ;) Czekam na świąteczną limitowankę i mam nadzieję, że okaże się hitem jeśli chodzi o kolory i jakość, bo wizualnie skradła mi serce. (Nie widzieliście? Proszę tutaj). Mi osobiście najbardziej podobają się błyszczyki, oraz różano fioletowe cienie. A Wam?

Chciałam Wam też pokazać jak wyglądałam w niedziele: 



Nieodłącznie moja gwiazda :) :


Na koniec baaaardzo chciałabym podziękować osobom, które odezwały się w poprzednim poście, wiecie jak to wiele dla mnie znaczy. Jesteście niesamowici! :*

Do przeczytania.

P.S.: A i jeszcze jedno.

Przyszła do mnie paczka, na którą czekałam z wypiekami na polikach. Chcecie wiedzieć co w niej jest? Niebawem się dowiecie. :)) 

Komentarze

  1. czyżby Firmoo.com?? pięknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz! Naprawdę, strój fryzura idealnie do ciebie pasują! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. codziennie zaglądałam na bloga w nadziei że coś dodasz i w końcu się doczekałam :D świetnie wyglądasz :) no i czekamy żeby zobaczyć co jest w paczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pazurki też mogłaś pokazać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie miałam pomalowanych (;O) ponieważ robiłam krótką kuracje Eveline. :)

      Usuń
  5. świetny look:)

    i piekna psinkę masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i dziękuje również w imieniu psinki. :))

      Usuń
  6. Fajnie, że znów jesteś :)
    Strój super, wyglądasz tak poważnie ;)
    ale Poli, buty to chyba jednak za małe... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Mili! :*
      Niee nie są za małe, akurat tego dnia poleciałam po wkładkę chamującą do nich, bo po prostu palce wylatywały mi do przodu. :<

      Usuń
  7. ciekawa stylizacja
    fajna paczuszka a co tam jest????
    zapraszam do mnie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny strój i makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądałaś, piękny makijaż :)
    Czekam ,aż pokażesz te cudeńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ,że jesteś , świetny makijaż + OOTD :D Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaaaaaa, jakie nogi :D Oj Bejbe, modelkowe!
    Nie zrobiłabym kroku w Twoich świetnych butach ;)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzka! Cały ootd mi się podoba :))

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜