Makijaż i paznokcie na sobotę. :)

Makijaż:
Produkty, które użyłam :
Cała Twarz :
Podkłady - Healthy Mix nr.52 + Oriflame Very Me Porcelain,
Puder - Astor Mattitude,
Róż - Inglot nr. 98,

Oczy :
Biel i brąz - Paletka Sleek Au Naturel, a na brąz niewielka ilość Inglot'a nr. 35,
Tusz - Lancome Definicils,
Usta : Rimmel nr.190 Pin up.







Paznokcie - Golden Rose Matt 08 + Max Factor Fantasy Fire. (UWIELIAM!)


 Jeśli chcecie wiedzieć czego używałam w ostatnich mięsiącach najczęściej, to looknijcie tu:



Buziaki. :**

Komentarze

  1. wyglądasz pięknie :D ślicznie Ci w takim kolorze na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, kolor w rzeczywistości jest znacznie mocniejszy. :)

      Usuń
  2. ale masz świetną grzywke :) Układasz ją jakoś? Jak masz ją obciętą ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. :* Nic z nią nie robie, po prostu ona żyje własnym życiem, nawet nie suszę. :)

      Usuń
  3. ślicznie zrobione oczko, bardzo lubię taki makijaż, młodo i promiennie wyglądasz, ty szczęściaro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do 70 mi daleko. :D Ale to prawda, każdy mi mówi że nie wyglądam na swój wiek i ja sama to widzę. :P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jakie tam genialne, ot taki makijaż. :))

      Usuń
    2. wszystko wygląda świetnie i ta twoja bluzeczka... Muszę jej jeszcze poszukać w Częstochowie, bo byłam później / po filmiku z haulem/ drugi raz na Pojezierskiej ( specjalnie pojechałam ) i nic. Nie mogłam jej znaleźć albo jej nie było. A na Widzew mi po prostu nie po drodze. Nawet nie wiem jaki tam autobus dojeżdża.

      Usuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz . Piękny makijaż i paznokcie ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz! bardzo podoba mi się ten makijaż oka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo prosty w wykonaniu, nigdy nie cuduje z okiem, bo nigdy mi to nie wyszło na dobre. A taki makijaż jak ten u góry, niestety też zajmuje mi chwilę, bo staram się być jak najbardziej precyzyjna. Dlatego też, jeśli miałabym wymyślać coś bardziej skomplikowanego, to robienie tego, zajęłoby pół dnia. :D

      Usuń
  7. Ale staranny make up!! czym pomalowałaś oczka? Sleekiem AN ?

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety ! Ale Ty śliczna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękną kobietką :)
    Makijaż bardzo mi się podoba, w szczególności kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz przepiękne oczy:) może kiedyś zdecydujesz się na soczewki:) od razu obserwuję:) śledzę Twój kanał już bardzo długo, jeszcze przed tą przerwą, którą miałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie. :* Soczewek raczej nie będę mogła nosić, ale... wszystko sie może zdarzyć. :)

      Usuń
  11. kocham i uwielbiam 5 i 6 zdjęcia i tak bardzo proszę, proszę przyjedź do Bydgoszczy do mnie na zdjęcia! błaaagam <3
    amnezjafinezja.fbl.pl jakbyś się zdecydowała to mój fbl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dziękuje. :) Do Bydgoszczy mi trochę daleko, ale może kiedyś? Nie mówie nie. :)

      Usuń
  12. makijaż totalnie w moim stylu, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz :* Te ostatnie zdjęcie mnie powaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjny makijaż a z Ciebie piękna kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na tym zdjęciu gdzie się uśmiechasz po prostu promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna kreska:) i piekny makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczniutka i do tego ten piękny makijaż:) Dla mnie bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. noszę się z zamiarem zakupu tej palety ze sleeka. Warto?
    I tak wg jakiej są wielkości ( np w porównaniu do monety) te cienie, bo 1,1g to niedużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, zdecydowanie. Paletka rzeczywiście jest mała, ale cienie powinny starczyć na długo.

      Usuń
  19. wyglądasz genialnie- ogólnie nie tylko w tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  20. przyjemniaszcze oczko :D slicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny makijaż i... bardzo ładny kolor na paznokciach!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna dziewczyna z ciebie:) i świetny makijaż, dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż i zdecydowanie Ci w nim do twarzy!
    Sama chciałabym potrafić tak idealnie się malować ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie!:) świetna kreska:)i śliczne oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękne usta i oczy. Makijaż wygląda super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜