Alicjo, ach Alicjo...

Czyli znany już odpowiednik sławnego OPI 'Absolutely Alice'. Zdecydowanie piękny kolor. Niestety skończył mi się, ale wątpie żebym go kiedyś kupiła, bo przede mną jeszcze tyyyle innych, równie cudownych kolorów!

Na paznokciach mam dokładnie: 1 warstwę Sensique Deep Sea, 1 warstwę Wibo nr.68 i jak zawsze - Duri Express TopCoat.




Wybaczcie zdarte końcówki, ale zdjęcie robiłam tuż przed zmazaniem. Czyli po 6-7 dniach noszenia. 

I na deser piękny polski rock. :)

Koniecznie obejrzyjcie teledysk!!
Ja nie zliczę ile razy go już widziałam...

Buziaki. :*

Komentarze

  1. Wow, ale ekstra paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiesz, że jakoś nie spektakularnie? W słońcu owszem, ale w normalnym świetle nie walą po oczach. :P

      Usuń
  3. Świetny! Rzeczywiście bardzo podobny do Alicji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom. :) Już taaak dawno był właśnie szał na blogach jeśli chodzi o te dwa lakiery. :) A że ja OPI jeszcze nigdy nie miałam, to postanowiłam się wstrzymać, bo wiem że taki brokat mógłby różnie wypaść, a 50 zł piechotą nie chodzi.

      Usuń
  4. Bardzo ładny efekt, ale moje biedne, krótkie paznokcie nie nadają się na takie zabawy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Chodzi o późniejsze zmywanie? Bo z tym nie byłoby problemu (zmywanie z folią). Używasz odżywek?

      Usuń
  5. Moje dłonie w takich niebieskościach niestety wyglądają na zmęczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to tak jak moje w jasnych różach, i tych ciemniejszych zresztą też - jak u zgniłego trupa... A szkoda. :(

      Usuń
  6. Cudne pazury! Całość bardzo ładnie się prezentuje. Zapraszam do siebie na bloga- choć prowadzę go od niedawna, ale nie o tym chciałam "mówić". Mam pytanie..czy mogłabyś polecić mi jakiś eyeliner? Masz zawsze tak ładnie podkreślone oko, a ja dopiero od niedawna przekonałam się do linerów i teraz poszukuję jakiegoś dobrego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Eyeliner powiadasz? :> Tak naprawdę, to wszystko zależy od Ciebie, tutaj trzeba metodą prób i błędów - musisz zobaczyć co najlepiej będzie Ci leżało. Zacznij może od eyelinera w słoiku z essence + dobrego pędzelka do kresek ( ja sobie chwale Hakuro ), jeśli nie to może kredka z Avonu, albo coś w kałamarzu np. Elf, albo Wibo (ja Wibo nie lubię, ale wszyscy go chwalą).
      Mam nadzieję, że pomogłam.
      Dziękuje. :*

      Usuń
  7. jak spojrzałam na miniaturkę zdjęcia do tego postu to kolor na twoich pazurkach skojarzył mi się od razu z lakierem essence colour&go choose me :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choose me też miałam i już daaaawno go wykończyłam. Mimo podobniej tonacji, lakiery są kompletnie inne. I piękne. :)

      Usuń
  8. ale on piękny :) szkoda, że nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez go mam, fajny jest ale już chyba go nie ma w szafach Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite masz te paznokcie.. taaaakie długie, że tylko pozazdrościć! ;)
    Właśnie umieściłam na blogu notkę, jak ja dbam o paznokcie, ale z wielką chęcią dowiedziałabym się szczegółowo, jak Ty o nie dbasz! ;)

    Może jakiś post na ten temat? :)

    Pozdrawiam ;*

    Marysia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜