Makijaż, Glambox, panokcie i kolczyki.

Dzisiaj stwierdziłam, że pstryknę Wam parę fotek mojej mordki z makijażem. :) [ Nic nadzwyczajnego! ]

Przy okazji możecie zobaczyć moje 3 maleństwa na prawym uchu [ 3 dziurkę zrobiłam niedawno, przez co wygląda to jakbym miała ją nierówno, jednak po prostu muszę trzymać ją na razie luźniej, żeby opuchlizna zeszła ].




[ Mały "bonusik" - wczoraj przytruptał do mnie wyczekiwany GlamBox. ]

Na twarzy - Podkład Rimmel Match Perfection Ivory + Puder Astor Anti Shine Mattitude.
Na powiekach - biały matowy cień z paletki jesiennej My Secret i Golden Rose z Kobo + gruba krecha.
Na policzkach - Cień Kobo Golden Rose.
Na ustach - Pomadka z różanej serii Wibo Summer Kiss.

Oraz zdjęcie moich paznokci [ Jestem zakochana w tym Topperze z Essence! ]


Jak się podoba? 
Buziaki! :*

Komentarze

  1. śliczna jesteś...co za kolczyki ,drapieżnie!śliczne paznokcie podoba mi się ta wersja czerń i brokat

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna:) Kolczyki fajne, sama mam tylko po jednej dziurce w uszach bo boje sie robic nowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuje! :* Ja właśnie szaleje, jeszcze bym chciała tyle tego... :D

      Usuń
  3. Ja jak zdarta plyta bede powtarzac, ze wole Cie w brazowych wlosach :]
    Co nie zmienia faktu, ze buzie masz sliczna - makijaz super i pazurki bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba Ci zmienić repertuar w takim razie! :D Haha, nie no tak serio, wiem że nie każdemu się podobam, niestety nigdy tak nie będzie, że wszyscy będą zakochani. :D
      Dziękuuuje, dziękuje! :**

      Usuń
  4. Ale masz świetną fryzurę! I glam box do ciebie pasuje:) w ogóle taka śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :* Właśnie, przy wyborze GlamBox'u wydawało mi się, że ten najbardziej będzie mnie odzwierciedlał. :))

      Usuń
  5. Muszę napisać, że bardzo ładnie wyglądasz :) a paznokcie również świetne - ten topper będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :* Ja jestem zauroczona tym Topperem i chyba każdy kolejny manicure się bez niego nie obejdzie jak na razie. :P

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz,a paznokcie po prostu cudowne ;)
    Chyba się zakochałam xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, ale muszę. Strasznie źle Ci w tych włosach, nie pasują Ci i robią z Ciebie (nie obraź się, ale ja to tak odbieram) straszną pozerkę. Taką "ech, och, ach, co ja to nie jestem". A tak sympatycznie wyglądałaś kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepraszaj, każdy ma swoje zdanie i dobrze że umiesz je wyrazić w normalny sposób. To się chwali. :)

      Usuń
  8. Rockowo ;)
    Ale nadal nie mogę się przyzwyczaić do tego wygolonego kawałka na Twojej głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie miało być! :D
      To będziesz musiała, bo jeszcze dłuuugo z nim pochodzę! Jest strasznie wygodny i dobrze się w nim czuje. :)

      Usuń
  9. Z jednej strony jesteś małą słodziutką dziewczynką a z drugiej kocicą :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Toppery z Essence świetnie wyglądają na czarnych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To oczywiście ten cyrkowy topper? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja, moja droga panno, chciałam Ci powiedzieć, że zajebiście wyglądasz w tych włosach i gdybym była parę lat młodsza, sama chętnie bym sobie takie hery sprawiła:))) buźka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzzięki wielkie! :)) :* Nawet nie wiesz jakie to budujące!

      Usuń
  13. jesteś śliczna! paznokcie wyglądają świetnie, chyba też kupię ten topper ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuje bardzo! :* Jeśli kupisz to napewno się nie zawiedziesz - jak dla mnie cudeńko! :)

      Usuń
  14. super fryzura i kolor włosów <3 jaka to farba? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :* Farba z Garnier'a Color Naturals - nr. 660 [ niestety nazwy nie pamiętam ] :<

      Usuń
  15. Kocham ten Twój kolor włosów noo! Poza tym co do makijażu,no genialny,taki delikatny *jeśli chodzi o same cienie :D* i jeszcze te pazurki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. O jej! w pierwszym momencie myślałam, że to te nalepki na paznokcie z essence, a dopiero pod koniec się zorientowałam jak jest naprawdę! Świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakier wygląda obłędnie! Ale nie mogę się napatrzeć na Twoje brwi - idealna jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurde, powiedz mi, jakim cudem wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga, mimo, że Ciebie doskonale kojarzę? ;)
    Bardzo przyjemnie na Ciebie patrzeć, widać, że kobieta z charakterkiem :)
    Też mam mocno zakolczykowane uszy, nawet 4 dziurki, ale poluję na jakieś drobne kolczyki, które by się ze sobą nie gryzły, bo jak dotąd nosiłam w tych dziurkach różne dziwactwa - słonik, stopa, jaskółka, wąż, żabka, koniczynka, i to wszystko obok siebie - teraz chyba wyrosłam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. BTW, mogę zamieszkać w Twoim pokoju? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Tylko łóżko będzie trzeba dokupić. :D
      Czasem się zdarza, dobrze że trafiłaś teraz! :D Wpadaj częściej! :P
      Dzięękuje Ci baardzo. :*
      Ja też jeszcze myśle nad paroma dziurkami, ale jeszcze chwile się wstrzymuje.

      Usuń
  20. Masz fryzurkę, która uwielbiam i ten kolor :) Dzięki Tobie znów złapałam 'manie' na makijaż z eyelinerem :)Pazurki super, świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo! :*
      Haha, no ja właśnie teraz nie wyobrarzam sobie makijażu bez eyelinera. :P

      Usuń
  21. Kolczyki świetne, paznokcie i włosy także!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny ten kolor jest :) Jakby nie to, że się rumienię też bym sobie taki zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki mamo. :>>
      To rób! Ja się też rumienie i nie jest tak źle, idzie wytrzymać, po za tym tapeta mi to trochę przykrywa. :D
      Ja Cię w takim kolorze widzę, wyglądałabyś bosko! :) Jak zwykle zresztą. :P

      Usuń
  23. Ten trzeci kolczyk już w chrząstce jest czy jeszcze płatek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej spodobały mi się paznokcie! Są w genialnym stanie, zadbane, długie - moje marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :* Staram się bardzo, żeby były w takim stanie i widzę, że się opłaca. :)

      Usuń
  25. widzę, że paletka dobrana pod kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ostatnio bardzo polubiłam się z kolorem czerwonym. :))

      Usuń
  26. Mam bardzo podobną ilość i rozmieszczenie kolczyków, tylko w drugim uchu :) I właśnie zakupiłam sobie ten cień z Kobo, więc może wypróbuję Twój makijaż :D Nie próbowałam stosować go jako róż, ale na pewno wypróbuję ten patent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. :))
      Jako róż też się fajnie nadaje i jak dla mnie nie da się nim zrobić krzywdy, chyba że nakładamy go palcami. [ wtedy efekt jest mocniejszy. ]

      Usuń
  27. Ten make-up bardzo rozpromienia i ożywia Ci buzię :D. Kolczyków nie lubię więcej niż po jednym w uchu i to tylko u dziewczyn, ale do Ciebie to bardzo pasuje :). Paznokcie piękne i topper genialnie na nich wygląda! Szkoda, że w szafie Essence w moim mieście go nie ma - tylko standardziki :<.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :***
      Może kiedyś zrobią u Was Essence?
      Muszą! Nie mają innego wyjścia. :D

      Usuń
  28. Wyglądasz świetnie. Pazurki genialne. Na początku nie mogłam sie przyzwyczaić do tej czrwieni na twoich włosach, ale teraz coraz bardziej mi się podoba. Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ponad rok temu miałam bardzo podobną fryzurę, tylko kolor bardziej marchewkowy;) bardzo fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygladasz jak strach na wroble.Ale z Ciebie szkarada w tych wlosach i beznadziejnych kolczykach.Wygladasz jak latawica.Totalne bez guscie.Z takim wygladem na ulicy bym sie nie pokazala.Wspolczuje Ci.Robisz z siebie klauna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie. Można wiedzieć gdzie kupujesz carmex? ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜