Lakieromania zatwierdzona - czyli zakupy.

Wczoraj wybrałam się do Galerii Łódzkiej z moją znajomą z zamiarem potowarzyszenia jej w zakupach i ew. kupienia czegoś sobie.
Spędziłyśmy tam ponad 3 godziny, a ja wyszłam z… 3 lakierami
Czy to normalne? Już się zastanawiam czy to nie jakieś uzależnienie! W domu siedzi ponad 40 lakierów, a ja kupuję nowe „bo takich nie mam”…
Ale wybierając lakiery zwróciłam uwagę na to, że rzeczywiście tych kolorów u mnie brak, w przeciwieństwie do kolejnego brązu [ parę następnych wpadło mi w oko ], mimo to jednak, liczba ich rośnie, a mnie to martwi.
Wszystkie 3 lakiery są z szafy Essence, nie wiem czemu ale mam do nich słabość, oto one :

[odcienie: Make It Golden, Nail Art Special Effect Topper, Blue Addicted ]

Tutaj Topper na moim „niudziaku” z Revlon’a.


A tu piękny Blue Addicted w towarzystwie  Topper'a [ na serdecznym ].


Wy też jesteście tak uzależnione od lakierów, czy może są one dla Was kompletnie zbędne?
Jeśli macie ochotę popatrzeć, to mogę pokazać Wam mój zbiorek lakierów. Tylko dajcie znać, a zrobię zdjęcia i wstawie w najbliższym czasie. :)
Buziaki! :*

Komentarze

  1. Nie jestem uzależniona, ale są mi niezbędne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. taak, ja też uzależniona ;) koniecznie pokaż swój zbiorem, bo żem go ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem uzależniona. Moje paznokcie nie są tak długie,jak np. Twoje,gdyż odkąd pamiętam je obgryzałam,na moje szczęście już przestałam. Problem tutaj tkwi w tym,że paznokcie mam krótkie,a lakierów przybywa z każdym otrzymanym kieszonkowym :<

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj nie obejdę się bez lakierów, twoje pazurki bym 'schrupała' ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam około 15 lakierów i bardzo uważam, żeby nie kupować kolejnych. Jakoś uzależnienie od lakierów jawi mi się jako wyjątkowo przerażające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ok. 30 coś

    OdpowiedzUsuń
  7. O taak na pewno jestem uzależniona. Trzymam je w kosmetyczce z której aż się wysypuje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Blue Addicted jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Jooj ja mam z 70 ; o
    ale ostatnio trzymam się i nie kupuję nowych ! :D , a Ty kusisz; <
    pochwal się swoimi < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam może tylko z 10 lakierów i nie zamierzam sobie więcej kupować póki co ;) Ale znam lakierową maniaczkę - moją przyjaciółkę. Jak tylko przechodzimy razem obok sklepu z lakierami musimy tam wejść :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wszystkie trzy, są świetne. Koniecznie pokaż nam zbiorek:))

    OdpowiedzUsuń
  12. też jestem lakierową maniaczką, a ten granat essence cudny <33

    OdpowiedzUsuń
  13. 40 to jeszcze nie jest zle:D chociaz juz powoli sie zaczyna uzaleznienie;) ja mam chyba ok 100 o_O z tego moze uzylam ok 20 lol!

    OdpowiedzUsuń
  14. chcemy lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi do uzależnienia daaaleko :) Mam może z 15 lakierów tylko ,a i tak męczę w kółko jeden :D Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten niebieski essence jest przepiękny !
    ile warstw ? i czy pod spodem jest jakiś ,,bazowy'' na to ?.
    obserwuję i czekam na ten zbiór lakierów :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Spokojnie, nie jest z Tobą tak źle! Ja powoli zbliżam się do 300...
    Topper z Essence jest cudowny, pozostałe dwa także :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku, czuję się taka mała przy waszych kolekcjach :D ja mam koło 30... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś przepiękna Panno :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako wywołana do tablicy lakieromaniaczka postanowiłam obfocić moją kolekcję.... i okazało się że jest lichutka ;( ale spokojnie, wszystko przede mną :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜