Lakieromani część dalsza - Czyli mój zbiorek. :)

Kochani! Zanim przejdę do konkretów, chciałabym Wam z tego miejsca, baaaardzo podziękować!
Jesteście genialni!
„Ale zaraz, co My takiego zrobiliśmy?”  
Już tłumaczę : Zrobiłam sobie przerwę w blogowaniu, udało mi się do Was wrócić i staram się robić wszystko jak najlepiej, a Wy tak dobrze i szybko przyjęliście mnie w swoje progi. Nawet nie wiecie jak ciepło na sercu się robi kiedy czytam Wasze komentarze i widzę jak obserwatorów bloga przybywa. Jestem Wam naprawdę bardzo wdzięczna, za każdy komentarz i odwiedziny mojej strony.
Bez Was to by nie istniało, więc raz jeszcze D-Z-I-Ę-K-U-J-E !
Mam nadzieję że zostaniecie ze mną jeszcze trochę i nie zanudzę Was na śmierć, a wręcz przeciwnie – może się trochę rozerwiecie! [ tylko bez lania krwi! ] :))

Tym razem, jak już po tytule się domyślacie, zaprezentuje Wam obiecaną wcześniej „kolekcje” lakierów :

[Wszystkie moje lakiery i przybory do paznokci znajdują się w komodowej szufladzie :) ]

[Lakier podkładowy - NailTek Foundation II, Duri - Express Topcoat, 
Lovely - serum wzmacniające, Celia - żel do usuwania skórek ]

[Essence - Nail Art Stampy, Golden Rose Sweet Color - 04,
Kados - Cracked Top Coat, China Glaze - Cracked Concrete]

[ Essence - 02 Circus Confetti!, Essence - 04 Carrie, 
Golden Rose Fashion Color - 66, Gloden Rose - Classics 159 ]

[ 2x Essence - 78 Blue Addicted, 67 Make It Golden, Wibo Extreme Nails - nr.68 ]

[ Vipera Jumpy - nr.177, Revlon - 030 Gray Suede, Golden Rose Fashion Color - nr.107,
Barry M - 310 Mushroom, Paese - nr.51, Duri - 568 Mud Slide ]
[Duri - 446 Ferrari Red, Golden Rose - Classics Metallic nr.07, Lovely - nr. ? ]

[3x Wibo Beautiful as Rose -nr.?, 7 i 4, MySecret - 143 Orange,
P2 - 289 Flamboyant, MySecret -142 Raspberry ]

[ MySecret - 149 Lilac, Eveline Colour Show - nr.606,
Simple Beauty - nr.175, Essence - 43 Where Is The Party? ]

[2x Sensique - 251 Sea Breeze, 253 Deap Sea, Golden Rose Protein - nr.339,
Wibo So Matte - Granat]

[ Rimmel Pro - 500 Peppermint, Revlon - 320 Ocean Breeze, Paese - nr.58 ]

[ Virtual - Fruit Cocktail - 142 Lemonade, 2x Sensique - 256 Sunny Sparkle, 255 Drink With Lime, Ollie Nails ]


P.S.: Jeśli chcecie zobaczyć swatch’e, bądź recenzje poszczególnego lakieru, piszcie! Zacznę od tego, który będzie najbardziej wyrywany. :)

Komentarze

  1. lakiery z paese sa bardzo ciekawe.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Że tak powiem - eeee tam, maaaało xD
    Kilka nam się powtarza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brokatowe z essence są prześliczne! Bardzo mi się podobają. Masz dużo bardzo fajnych kolorów, których jeszcze nie mam ; p Najchętniej zobaczyłabym GR granatowy (chyba to GR bo poznaje po buteleczce ; p) i z paese z nalepką 2010 (nie wiem czy są inne z tej firmy, ten mnie najbardziej kusi ; p)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna kolekcja lakierów :) większość bym widziała i u siebie... :) miętowe, żółte, pomarańczowe ahhh :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Golden Rose Protein - nr.339 <3 Mam go własnie na pzurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy lakier wibo rozany to nr 6 :) wlasnie przed chwila zmylam go z paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zobaczę: Paese 58, Wibo So Matte, wszystkie lakiery Wibo z różanej kolekcji, Essence Make it Golden i China Glaze Cracked Concrete
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma tu chyba takiego który by mi się nie spodobał , piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ile lakierów *.*
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna kolekcja :) chociaz myslalam ze bedziesz miała tego wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz sporo lakierów oddaj mi część z nich :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koooolorowo miiii ;D Z chęcią chapnęłabym nudziaki ;P
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oja, spodobało mi się kilka.
    Idę ich poszukać u siebie,bo są śliczne.
    W ogóle trochę mnie zatkało,jak zobaczyłam,ile Ty masz lakierów do paznokci *ja mam ciut mniej,gdyż kolekcjonowanie zaczęłam od niedawna :<

    OdpowiedzUsuń
  15. czy jestem nienormalna i uzalezniona jesli wiekszosc z lakierow poznaje juz po zakrętkach:P?

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem pokaźny zbiór :) Mój się w ostatnim czasie bardzo powiększył, bo postanowiłam w końcu malować paznokcie - póki co to lakier istniał dla mnie latem na paznokciach u stóp, a na tych u rąk od wielkiego dzwonu ;) Właśnie wczoraj zaczęłam malowanie i na pierwszy ogień poszedł OPI w kolorze passion i topper srebrny z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. hah , ja mam taka sama ilość lakierów do paznokci. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę fajny zbiorek, śliczne kolorki :) ja niestety mam więcej lakierów, mimo, że maniaczką nie jestem... One... One tak same! Pozostawione samopas w szufladzie rozmnażają się po cichu kiedy wszyscy śpią i nie mogę nic poradzić ;( ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam na sprzedaż GOLDEN ROSE FASHION COLOR delikatny różowy lakier do pazurków, jakby kogoś interesowało to mój e-mail monika199117a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜