Top 10 Award!


Top 10 Award przyszło od :
www.pieknoscdnia.blogspot.com

www.barwy-wojenne.blogspot.com

www.kosmetyczny-szau.blogspot.com

www.majtkirambo.blogspot.com

www. malowajka.blogspot.com

www.mshaniaslittleworld.blogspot.com
[jeśli kogoś pominęłam to piszcie! ]
Baaardzo Wam dziękuje!! :*

Zasady:
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.

Oczywiście, to ja chyba ostatnia wzięłam się do tego TAG’a więc nie będę blogów wymieniać, ale jeśli ktoś tylko ma ochotę to niech robi i powołuje się na mnie. ;)

Moje TOP 5 – Niestety nie mam 5 kosmetyków, bez których nie wyobrażam sobie życia. Nie szukałam nic na siłę tak więc cała piątka przed Wami. Nie będę opisywać, bo kocham te rzeczy za całokształt  :





O 3 pierwszych produktach pisałam, o 2 ostatnich napisze za jakiś czas. ;) 
Buziaki! 

Komentarze

  1. Ciekawa jestem szamponu Lusha, chyba go złapię gdzieś na All :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także ale na razie krucho z kasą ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜