Kim Kardashian makeup.

Na początku chciałabym Wam bardzo podziękować, ponieważ jest Was już 161! Jestem w wielkim, pozytywnym szoku! :) Po za tym z dużą chęcią komentowaliście mój Walentynowy makijaż, z czego również jestem bardzo zadowolona. Oby tak dalej! :)
Dzisiaj luźny temat.
Makijaż wszystkim znany - w stylu Kim Kardashian – moja interpretacja.

Zdjęcia były robione na szybko więc nie są jakieś super-hiper, ale mam nadzieję, że Wam się spodobają.
Na koniec dnia udało mi się zrobić zdjęcie mojemu facetowi. ;))


Przyszedł również do niego na kawę kolega z bloku obok. ;)


Na następną notkę przewiduje recenzje pędzli Hakuro, jeśli Wam się nie przejadły to z chęcią o nich coś skrobnę.
Całusy!! :)
  

Komentarze

  1. super makijaż :) ładnie ci w nim :)
    ale masz wielkie oczy :)

    poszukuję fajnego i niedrogiego kremu pod oczka :) może Ty mi coś polecisz? ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny make-up ;D Też mam yorka ;) Słodziaki ;* I oczywiscie chestnie przeczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. znowu zachwycę się Twoimi włosami, piękne! Jakiego tuszu do rzęs używasz? Pozdrawiam! Ps. pieski super, ja mam labka, trochę większy :P ale taki pieszczoch :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż, i przecudowny facet, ja mam dwie suczki tylko trochę mniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny makijaż, pasuje Ci styl Kim :)

    Zapraszam na mojego, rozwijającego się bloga www.fancythatreally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie już wiele osób Ci to mówiło, ale jesteś bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś oglądałam Twoj filmik na yt. I oczarowały mnie Twoje oczyska i rzęsy :)
    jesteś śliczna
    zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękny makijaż.
    Fakt ja też mam faceta, ma na imię Sylwester :) Gratuluję ilości obserwatorów! u mnie też zrobiło więcej bo jest teraz 6 :P

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka ty jesteś śliczna ; ) ,
    można tylko pozazdrościć ^^ .
    i na dodatek umiesz się ślicznie pomalować ; *
    kocham twoje filmiki , posty i wgl. wszystko co jest z Tb związane ; )
    choć jestem trochę młodsza od Cb ( 13 lat ) to nie umiem się pomalować jak ty , a bardzo bym tego chciała . niestety ..
    czekam n anowe posty i milion filmików . Kaśkaa ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny makijaż, zakochałam się od pierwszego wejrzenia.❤

    OdpowiedzUsuń
  11. jejejejej śliczny jest makijaż :) !
    cała śliczna jesteś :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem Ci - super masz faceta < 3

    a makijaż cudowny,bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) śliczny makijaż!!!!
    zasubskrybowałam cię na yt to i tutaj muszę nadrobić!
    zapraszam też do mnie
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. idealny makijaż <33 i podoba mi się twój facet, mam jakiś sentyment do yorków hahah.

    zapraszam do mnie
    like-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze podziwiam te kocie oczy Kim :) Piękny make-up, szkoda, że nie podajesz jakich cieni używasz. Ja mam ciągle problem ze znalezieniem takich, których kolor nie zniknie przy rozcieraniu, eh.

    PS. U mnie na blogu obiecana notka włosowa. Przepraszam za opóźnienie. Obrazki pojawią się jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za komentarz:) na Inglota czaję się już długo, ale właśnie ta cena przeraża studencką kieszeń. Ale kurcze, kupiłam genialny pędzelek (za całe 4,90 kuleczka:D) to i cieni mi trzeba fajnych. Masz jakieś sprawdzone kolory do makijazu dziennego, które mogłabyś polecić?

    OdpowiedzUsuń
  17. Kim się charakteryzuje tym, że zawsze ma długie i podkreślone rzęsy , więc makijaż wyszedł Ci super :* A piesek słodki :p
    Jakiego tuszu użyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż świetny, masz talent ;)

    Gdy zobaczyłam na yt twojego bloga, od razu mi się spodobał i też postanowiłam założyć podobny, mimo, że to moje początki to bardzo cie na niego zapraszam :)
    http://missdood.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś dużo młodsza ode mnie jednak uwielbiam Twój blog kochana i dużo się od Ciebie uczę. Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęcia na którym się wzorowałaś, chyba, że to po prostu był makijaż w stylu Kim, a nie odwzorowanie... W każdym razie makijaż świetny. Ja dopiero zaczynam blogowanie i jeszcze nie idzie mi tak świetnie jak Tobie. Jeśli będziesz miała ochotę do mnie zajrzeć to podeślę Ci linka;]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny makep up ale Kim raczej mocniej się maluje;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem. ;) Dlatego napisałam, że to moja wersja, bo nie jest identyczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oczka masz prześwietne ! :)
    piękny makijaż!
    dodaje do obserwowanych pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜