Błyszczyk Lovley.

1. Wykończenie – 10/10 – Lustrzane, bez żadnych drobinek. Czyli moje ulubione.
2. Cena – 4/10 Koło 7 złotych. Niedrogi, aczkolwiek i tak za drogi, bo ma w sobie tylko 2 ml
3. Kolor – 7/10 Podobny do koloru moich ust, troszkę ciemniejszy.
4. Aplikacja – 8/10 Fajna, podoba mi się sposób w jaki się go wyciska [ „klikacz” z tyłu ]
5. Pędzelek – 5/10 Włochaty pędzelek, niby fajny, ale zostaje na nim jeszcze dużo błyszczyku.
6. Smak – 3/10 Nie dobry, wazelinowy! Aż w gardle drapie.
7. Trwałość – 6/10 Całkiem fajna. Od 2-4 godz. Po jedzeniu zostaje minimalnie.
8. Lepkość – 7/10 Delikatnie się lepi, ale włosy raczej się nie kleją.
9. Opakowanie – 8/10 Masakryczne! Wszystko się pozdzierało, wygląda jak typowy błyszczyk bazarowy.
10. Zapach – 7/10 Delikatnie bardzo, prawie nie wyczuwalnie, ale słodko. ;)
Razem : 65/100 punktów. 



Z dodatkowych info. to to, że nie mają nazw, ani numerków, czego nie cierpie!!
Po za tym nic dodać nic ująć o tym błyszczyku, ładny kolor i gdyby nie ten smak to może kupiłabym jeszcze jeden, ale tak będę omijać go szerokim łukiem! 
Dziękuje Wam kochani baaaaardzo!! Jest Was już prawie 90!! [ Bez 1 os. ]
Kiedy dobijecie do 100 postaram się zrobić jakiś niewielki giveaway, więc piszcie na jakiego typu kosmetyki macie ochotę [ albo coś innego. ]
Buziaki!! :*

Komentarze

  1. Szkoda, że piszesz tak rzadko. Wpadaj częściej :)
    A co do giveway'a, to może cienie? I kolorowe kredki (do oczu, oczywiście) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oobserwuję Cię jako justynka889 i zapraszam do mnie na bloga. Kurczę ja mam tyle tych błyszczyków że d końca roku 2011 mi straczy heh
    Bardzo ładna jesteś i fotogeniczna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ;) Już od jakiegoś czasu oglądam Cię na YT, bardzo lubię Twoje filmiki. Dopiero dzisiaj znalazłam filmik w którym podajesz bloga więc zaraz sprawdziłam ;)
    Mój blog dopiero zaczyna swoją działalność więc nic tam nie ma ale postaram się rozbudować. Wpadnij jeśli masz ochotę. Na YT jestem pod tym samym nickiem.
    Co do błyszczyku, moja mama ma z tej serii i bardzo go lubi ;)
    Podoba mi się sposób z punktacją, mogę go kiedyś zapożyczyć?
    Pozdrawiam i czekam na kolejne notki i filmiki :*
    PS obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor błyszczyku :)

    Zapraszam na rozdanie do mnie:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/02/113-100-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ten błyszczyk przypomina mi korektor ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu . ! jaką ty masz wielką dolną wargę .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜