Z miłości do...siebie! :)

 Bo samoakceptacja to dbanie o siebie! :)

Lubicie cytaty? Ja bardzo!
Dobry cytat potrafi zainspirować, oświecić, zmotywować, a nawet i pocieszyć.



Pewnego dnia pomyślałam, że skoro lubię cytaty 
i mają one na mnie duży wpływ, to czemu by nie... zacząć otaczać się nimi?


Stwierdziłam, że najlepszym rozwiązaniem będzie wybranie takich,
 które w jakiś sposób mogą na mnie wpłynąć (czyt. przypomnieć mi o czymś istotnym czy dodać otuchy).


Skumulowałam więc kilka w Wordzie, wybrałam czcionkę,
 która będzie dodatkowo cieszyć moje oko, wydrukowałam, wycięłam i...


Zaczęłam szukać miejsc, które byłyby na nie najodpowiedniejsze,
 a następnie przykleiłam je na taśmę dwustronną. 


Takim oto sposobem, mój pokój jest ciekawszy i bardziej spersonalizowany.


Starajmy się nie zapominać, co tak naprawdę w życiu jest najistotniejsze 
i co da Nam prawdziwe poczucie szczęścia. :)

Cudownego weekendu Wam życzę! 

Komentarze

  1. świetny pomysł, też skorzystam! i mega trafne cytaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie z cytatami jest tak, że są potrzebne, ale nigdy ich przy sobie nie mam. A te, które pamiętam i znam na pamięć, nie chcą mnie odwiedzić wtedy, gdy naprawdę ich potrzebuję. Spisanie ich nie byłoby złe. Tylko, żebym pamiętała o ich czytaniu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜