Frittata - pyszny i prosty sposób na jajka. :)

Nie każdy lubi jajka na twardo, a nawet jeśli ktoś z Was za nimi przepada, to nie macie pewnie ochoty ich jeść codziennie.... 
Ja jestem jedną z tych osób, które pochłaniają sporo jaj, ze względu na taką a nie inną dietę
 (baaaardzo uszczuplone paleo) więc i pomysł na jajca znaleźć się musiał, a jest nim właśnie fittata.



Składniki (1 porcja) :

- 2 jajka (rozmiar L),
- 100 g mrożonego szpinaku,
- pół średniej wielkości pomidora (ok. 100 g),
- 3 plasterki szynki (naturalnej),
- 1 ząbek czosnku.


Sposób przygotowania:

Niesamowicie prosty!
Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni, a w tym czasie do formy na keks (ja użyłam silikonowej)
wlewamy rozbełtane jajka i, w miarę równomiernie, 
wrzucamy do nich szpinak (rozmrożony!), 
pokrojonego w plastry pomidora, rozgnieciony czosnek oraz plasterki szynki. 
Taką mieszankę wstawiamy do piekarnika na 20 minut i... gotowe!
Szybko, smacznie i zdrowo! :)



Oczywiście proporcji kompletnie nie musicie się trzymać, 
tak naprawdę to tylko zależy od Was jaką ilość danego produktu wykorzystacie do tego przepisu. 
Ja podałam swoje, ponieważ takie najbardziej mi odpowiadają.

Jeśli spróbujecie, to koniecznie dajcie mi znać czy smakowało!
Bon appetit! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜