Makijaż oliwkowo-złoty dla niebieskookich (i nie tylko!).

Niestety makijaż robiłam stosunkowo dawno i za nic nie mogę przypomnieć sobie jakich kosmetyków użyłam do wykonania go, więc zostawiam Was z samymi zdjęciami. :) 


W tym makijażu zależało mi na podkreśleniu urody i wydobyciu koloru tęczówki.


Moja modelka ma idealnie gładką buzię i obłędne oczy! :)





Mam nadzieję, że moja propozycja Wam się spodobała. 
Używacie czasami odcieni zieleni czy stronicie od nich? 
Dajcie znać w komentarzu!


Komentarze

  1. Sama przy niebieskich oczach często robię taki makijaż ;) A modelka wygląda bardzo młodo, tak swoją drogą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo ładny, chciałabym mieć takie niebieskie oczy. Mam tez niebieskie, ale takie bardziej wyblaknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż. Oczy wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie wyglada w tym makijazu

    OdpowiedzUsuń
  5. Modelka wygląda mega młodo! tak na 13 lat! makijaz ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona chyba jest młodziutka? :) Ale ślicznie ją pomalowałaś, oczy cudnie podkreślone ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta Twoja modelka - i faktycznie młodo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż! Super :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜