Sztuczne rzęsy z H&M'u - Medium.

Na prośbę paru osób - prezentacja H&M'owskich rzęs na oczach.

Niestety mój aktualny aparat tak zniekształca obraz, że to masakra... No cóż. Nie pozostaje mi nic innego jak przeczekać ten okres i prosić Was o wyrozumiałość. (Moje oczy nie są takie spuchnięte!)

Jeśli chodzi o rzęsy. Używałam je po raz pierwszy, więc nie chcę wydawać pochopnych decyzji, ale jak na razie jestem zachwycona i będę leciała po kolejne.

Moje (Medium) dają na oku niesamowicie naturalny efekt. Są takiej długości jak dobrze wytuszowane rzęsy. Po za tym:
- Są niesamowicie wygodne. Wygodniejsze od tuszu (serio!),
- Łatwe w aplikacji,
- Mają przeźroczysty pasek,
- Włosie nie świeci się jak tania chińszczyzna, dzięki czemu wyglądają jak w 100% naturalne,
- Długość jest idealna, jakby produkowali je na moje oko. :D

Nie mam kompletnie żadnych zastrzeżeń, są śliczne i stosunkowo tanie (19,90).
Już nie mogę doczekać się kupna kolejnych, a te na 100% zastąpią mi codzienne tuszowanie rzęs.
Buziaki! :*

Komentarze

  1. Świetne! Na pewno kupię jak spotkam w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonałe, wyglądają jak naturalne po użyciu jakiego świetnego tuszu. Muszę koniecznie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow! Świetny efekt, aż obejrzę je sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygladaja, musze je kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt super! na studniówkę by mi się przydały :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ;) Wyglądają genialnie! Nawet naturalnie ;) Muszę się za nimi rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi by się nie chciało przyklejać na co dzień sztucznych rzęs xd jednak wolę swoje porządnie wytuszować :) niemniej ładny dają efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to na prawdę szybka sprawa jest. :) Mi zajmuje tyle ile tuszowanie rzęs, nie wiem czy nie krócej nawet. A wcale nie mam wprawy, więc wiesz. :P

      Usuń
  8. Takich sztucznych rzęs szukałam :) Świetnie wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są! :) A czy używasz kleju dołączonego czy jakiegoś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, raz chciałam użyć tego i sprawdzić, czy rzeczywiście jest zły. I nie jest, daje rade, ale wiadomo to nie DUO, pod koniec dnia wew. kąciki się odklejały.

      Usuń
  10. ale cudny efekt;) czaje sie juz na takie sztuczne rzesy jakis czas, i widze ze warto;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też uwielbiam rzęsy ale takie long albo extra long ;D bo moje naturalnie są dość długie więc szukam czegoś co zrobi różnicę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nie są za długie, ale te z H&M'u też nie robią jakiejś dużej różnicy, dla mnie są dosyć subtelne, a że szukam czegoś co da efekt "WOW" i będzie wyglądało w miarę naturalnie, to pobuszuje po H&M'ie jeszcze. ;))

      Usuń
  12. świetne! ale brwi też masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier na paznokciach to ten z h&m z haulu?
    a na rzęsy muszę zapolować, ale dopiero gdy będę w Łodzi. W Częstochowie w H&M nie ma wg kosmetyków. Mam nadzieje że w Mamu je wyczaję - z tego co kojarzę, to tam jest dużo kosmetyków i innych pierdółek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ten z H&M"u ma niesamowity kolor. ;)
      W Manu jest większy wybór niż w Galerii Łódzkiej.

      Usuń
  14. Rany dziewczyo oddaj mi te usta !!
    Cudowne po prostu cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapomniałam spytać co masz na ustach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam szminkę Rimmel Airy Fairy + bezbarwny błyszczyk z Mac'a. :)

      Usuń
  17. Muszę się nauczyć przyklejać, bo mam czasem okazję na ogromne wow od wielkiego szumu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow!
    faktycznie wyglądają świetnie i bardzo naturalnie! też je chce xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Istotnie bardzo naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze zachwyca mnie Twoja uroda :) efekt tych rzes imponujacy, przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super, tylko szkoda że u mnie nie ma tego sklepu;((

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądają! :D czuję, że się w nie zaopatrzę :D

    jakiego kleju do nich używasz? :)

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj używałam kleju dołączonego do rzęs, bo koniecznie chciałam go spróbować, a tak DUO z Inglota. ;)

      Usuń
    2. rozumiem :D
      i sprawdził się? :D czy po kilku godzinach rzęsy pożegnały się z powieką? ;)

      Usuń
  23. no całkiem ładnie wyglądają :]

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają bardzo ładnie i naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  25. O ciekawe :) Bardzo ładnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że zrobiłaś ten wpis :))) Lecę jutro do H&M!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuje pięknie dziewczyny za każdy komentarz z osobna!
    Jesteście boskie! :**

    OdpowiedzUsuń
  28. A czy codzienne przyklejanie rzęs ich nie zniszczy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie sądziłam, że Twoje piękne oczyska mogą wyglądać jeszcze bardziej fenomenalnie niż wyglądały do tej pory ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzęsy rzęsami, ale jakie Ty masz ładne brwi i usta. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie blogujesz. Wciąga! :D Organizuję konkurs, śmiało bierz udział! http://raroika.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  32. hej, a ja mam pytanie z innej beczki. jaki kolor farby nakladalas na czerwone wlosy? ja akttualnie mam rudo czerwone, ale mam zamiar za jakis czas nalozyc na to braz tylko wlasnie taki zeby nie przebijala rudosc :) czytalam gdzies ze na takie wlosy najlepiej nalozyc sredni naturalny braz bo ma duzo zielonego pigmentu co zniweluje czerwien/rudosc. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny efekt - lubie sztuczne rzesy ale tylko w takiej naturalnej wersji :) śliczne okulary bardzo mi się podobają :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ to ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. a zniszczyły Ci naturalne rzęsy jakoś ? :>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜