Nagroda w konkursie RedLipstickMonster - swatche!

Ci, którzy śledzą mnie na fejsie [klik!], wiedzą że w konkursie u Monsterka udało mi się zająć 1 miejsce! Dzisiaj listonosz przyszedł z paczuszką:

Wstępnie - Jestem zakochana!

Błyszczyk z MAC'a (Emancipation) - okazał się strzałem w tysiączkę! Nieskromnie stwierdzę, że odcień bardzo pasuje do mojego typu urody, ma przyjemny, czekoladowy zapach, masełkowatą konsystencje i jest ogromny (ponad 10 ml!).

Pomadka z Kobo (Hollywood Red) - kolejne cudo. Jeśli lubicie czerwienie na ustach, to koniecznie musicie spróbować tej! Kolor jest elektryzujący, neonowy, świeży i "wybielający" zęby! Idealna czerwień na lato. Przyjemnie się ją nakłada i nie czuć na wargach.




Lakier z Kobo (Paris) - Czerwień to czerwień! Aktualnie mój 3  lakier w tym kolorze. Jego nigdy nie może zabraknąć. To co widzicie na zdjęciach to 2 warstwy koloru + Top Seller z Essence. Schnie około 10 min. i jest przyjemny w użyciu.




 Możecie łatwo wywnioskować - jestem oczarowana i na pewno wszystkich produktów będę używać często i z przyjemnością. :)

Macie, któryś z wymienionych wyżej produktów? Jesteście zadowolone?
Buziaki! :*

P.S.: MAC mnie kupił! Posiadam parę produktów z tej firmy i żałuję, że nie ma ich w Łodzi. :(
Byłabym stałą bywalczynią ich sklepu.

Komentarze

  1. Kij z pomadkami i innymi błyszczykami! Masz świetne zęby :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. zasłużyłaś swoim lakierowym potworkiem! *.* A produkty które dostałaś są jak marzenie! Monster ma gust!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz zjawiskowe usta, tylko je malować i całować haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczyk jak i pomadka na Twoich ustach wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej, nagrody sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba czerwana pomadka z KOBO;)
    Zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten błyszczyk! Czerwień też pięknie się prezentuje, chociaż to nie jest moja stylówa :)
    Zapraszam na ctpdg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie uwielbiam czerwienie, niestety nie noszę za często, bo reakcje są często denerwujące...

      Usuń
  8. Gdzie kupilas okulary z ta gruba oprawka?

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję! fanty fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hollywood red mnie oczarowała ;D jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ciebie! Sprawdź ją na żywo, jest boska. :)

      Usuń
  11. I znowu kusisz usteczkami ;)
    Idealny zestaw dla Ciebie, a poza tym pomysł miałaś świetny, więc Ci się należało :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagrody na wypasie !!! gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolor szminki Kobo ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagrody przecudowne ;) Same przedstawienie nagrody kusi o zakup tych produktów . Nieziemsko ci w tym błyszczyku z Mac'a - też chcę ♥ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. kogo by MAC nie kupił :P hihi
    gratuluję nagrody! super paczusia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. blyszczyk i szminka<3 swietne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW.... ale Ty masz piękne usta:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜