Misiowa świeczka i przyjaciele, czyli małe zakupy.

Dzisiaj wpadłam do Rossmana „zupełnie przypadkiem” i wyszłam z niego, z 3 drobiazgami :


O wszystkich trzech rzeczach na pewno już dużo słyszeliście, więc nie będę się rozpisywać.
Buszując między półkami złapałam za tusz z Wibo, bo stwierdziłam, że warto jeszcze wypróbować coś tańszego zanim wydam ostateczny werdykt, która mascara jest moją EVER.  I przy okazji zakręciłam się koło maseczki do włosów z Alterr’y, bo te które miałam dotąd jakoś nie za mocno mi służyły, a ta zbierała dobre noty.

Nie byłabym sobą gdybym nie wyszła bez misiowej świeczki, która tak naprawdę była głównym powodem dla którego w ogóle weszłam do tego sklepu. :) Mam nadzieję, że Wy też się zaopatrzyliście już w swoją! A jak nie, to macie jeszcze chwilę żeby to zrobić, ja pewnie polece jeszcze po kilka, bo nie dość że mogę jakoś pomóc, to świeczka sama w sobie, jest naprawdę fajna. :)    

Komentarze

  1. Tusz z Wibo - uwielbiam ten co kupiłaś, jak i zielony, który jest moim ostatecznym ulubieńcem :) Świeczkę na pewno kupię, lubię takie akcje i popieram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Może jeszcze wypróbuje ten zielony... A co mi tam. :D
      Ja kupiłam ten tusz, bo czekam aż choć trochę podeschnie mi mój Wonder z Oriflame, który jest tak wodnisty i tak skleja mi rzęsy, że jak dla mnie do niczego się nie nadaje...

      Usuń
  2. Ja również mam tę świeczkę, cudownie pachnie! Z maski Alterra na pewno będziesz zadowolona! Ściskam!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, pachnie pięknie. :) Dlatego też nie zawacham się przy kupnie następnych. :)
      Właśnie siedzę z maską na głowie, rano będę ją spłukiwać, zobaczymy jak się sprawdzi, jak ją wykończę to zrobię pewnie recenzje.

      Usuń
  3. Maskę mam i mogę powiedzieć ze jestem z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym też była. :) Zawsze chciałabym być z czegoś zadowolona w 100% od razu, żeby nie szukać czegoś innego, ale chyba nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło, a szkoda...

      Usuń
    2. Bo jesteś wybredna:P Ale żeby być sprawiedliwym to podziwiam takie dziewczyny jak ty:) Które szukają dobrych produktów obserwują stwierdzają jak to działa:) Ja tak nie umie:)

      Usuń
  4. Ja też mam maskę i jestem z niej zadowolona :) Z Wibo mam ten zielony i jest genialny, chyba nie miałam lepszego tuszu. Na pewno będę go stale kupować, a od czasu do czasu zrobię skok w bok ;P I dzięki za przypomnienie o świeczce :D Miałam ją kupić, ale wyleciało mi z głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę - niestabilna w uczuciach - nieładnie, nieładnie. :P W takim razie ten zielony pewnie też wypróbuje. Ciesze się, że przypomniałam. :)

      Usuń
  5. ja jutro idę po moją świeczkę:D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam dziś tą świeczkę i jedną z odżywek alterry :D piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jutro wybieram się po świeczkę:D Póki co mam jeszcze tusze więc na razie się wstrzymam;) Kuszą mnie za to tusze z Essence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też trochę się kręciłam w koło tych tuszy z Essence, ale dałam sobie spokój. Już mam dość tuszowych wrażeń jak na razie, więc chyba na tym poprzestanę. :P

      Usuń
  8. Mam tusz z Wibo (ten zielony). Jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Łahahahaha. :DD 5 godzin pospałam, czyli nie jest źle! Dziękuje za troskę! :3

      Usuń
  10. Mam złe doświadczenia z tuszami z Wibo więc na razie trzymam się od nich z daleka. Mam póki co swojego ulubieńca z My Secret i to mi wystarczy. Co do Alterry to mniemam , że musi być w porządku, bo mnie służy na razie i szampon i odzywka tej firmy.
    Świeczkę pewnie kupię, bo jestem świeczkomanką, ale niestety nie będę mogła celebrować godziny dla Ziemi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a to czemu? U mnie to dopiero "Pierwszy raz" więc wypowiadać się nie mogę. :P
      Reszty z Alterry jeszcze nie próbowałam, ale pewnie jak mi się będzie kończyć wszystko to będę sięgać właśnie po ich produkty, bo dużo dobrego słyszałam. :)
      Tak, świeczkomanką też jestem, więc to dla mnie nic nadzwyczajnego.

      Usuń
  11. Masz cudownie podkręcone rzęsy *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli ten materiał wywołał w Tobie jakiekolwiek emocje lub skłonił do przemyśleń, podziel się nimi ze mną.
Dzięki temu, dasz mi wiarę w to, że nie piszę do poduszki! 😉
Dziękuję! 💜